جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷

وزیر ارشاد:

اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در ایران عزیز همیشه پیشتاز حرکت‌های آرمان‌خواهانه ملت ایران بوده‌اند و هستند

محمد مهدی اسماعیلی

سینماپرس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در شعبه دریافت رای در تالار وحدت، برگه‌های رای خود برای انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را به صندوق رای انداخت.

به گزارش سینماپرس، محمدمهدی اسماعیلی روز جمعه -یازدهم اسفند ۱۴۰۲- با حضور در تالار وحدت شعبه دریافت رای اهالی فرهنگ و هنر، گفت: امروز جمع زیادی از خبرنگاران، عکاسان، تصویربرداران و گزارشگران در صحنه انتخابات حضور دارند، علاوه بر خبرنگاران و گزارشگران داخلی، تعداد بسیار زیادی خبرنگار خارجی هم از طریق معاونت رسانه‌ای اداره کل رسانه‌های خارجی در تهران مشغول پوشش کامل اتفاقات مربوط به انتخابات هستند و امیدوارم به ثبت یک حماسه جدید کمک شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: خدای بزرگ را شاکریم که یک روز بزرگ و حماسی دیگر فرا رسیده و مردم عزیز، باعظمت، فرهنگی و فرهنگ‌دوست ایران بار دیگر یک صحنه تاریخی دیگر را در حال خلق هستند.

اسماعیلی گفت: از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه تشکر ویژه می‌کنم با وجود زمان کمی که برای هماهنگی و حضور در خانه خودشان در مجموعه رودکی و تالار وحدت اطلاع رسانی شد با این شور، شوق، علاقه و اشتیاق به صحنه آمدند.

«اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در ایران عزیز همیشه پیشتاز حرکت‌های آرمان‌خواهانه ملت ایران بوده‌اند و هستند، استقلال، آزادی، امید، پیشرفت، عدالت و معنویت آرمان‌های بزرگ مردم ایران هستند که هنرمندان بزرگ ما و اهالی فرهنگ و رسانه پیشتاز این حوزه‌ها هستند»

تالار وحدت یک روز مهم و ماندگار را به خود دید

اسماعیلی گفت: به سهم خودم از تک تک شما، همکاران رسانه‌ای، هنرمندان، خبرنگاران، اصحاب موسیقی، تئاتر، نمایش، کتاب، چاپ و نشر، مد و لباس و از سینما و همه بخش‌های فرهنگی، هنری، رسانه‌ای، خبرنگاران خبرگزاری‌ها، روزنامه‌نگاران و مدیران مسئول تشکر ویژه دارم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: امروز تالار وحدت به مکانی برای نشان دادن وحدت جامعه روشنفکر ایرانی تبدیل شد. این جامعه پیشتاز این وحدت، همگرایی و انسجام است. با این حرکت بزرگ و نمادین امروز در برابر همه دوربین‌های داخلی و خارجی، تالار وحدت یک عظمت مهم و ماندگار را به خود دید و این مرهون حضور تک تک بزرگان، پیشکسوتان، فعالان، هنرمندان بزرگ است که از یکایک این‌ها تشکر می‌کنم و جا دارد که از وزارت کشور و استاندار تهران تشکر کنم که همراهی خوبی داشتند و خودشان هم اینجا در کنار شما حاضر شدند و قرار گرفتند.

وزیر فرهنگ گفت: همه درخواست‌هایی که همکاران من در معاونت رسانه‌ای، معاونت‌ها و بخش‌های دیگر داشتند با کمال میل انجام دادند؛ امیدواریم بتوانیم امروز را به یک روز وحدت‌آفرین و امیدآفرین و انسجام‌ بخش در تاریخ معاصر و یک حرکت رو به جلوی قوی و ماندگار برای پیشرفت ایرانی قوی و آباد تبدیل کنیم.

هنرمندان و مردم جدایی‌ناپذیرند

اسماعیلی گفت: حضور امروز اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در بنیاد رودکی و تالار وحدت برای این است که نشان دهیم جامعه هنری جزئی جدایی ناپذیر از جامعه ایرانی و پیشگام همه حرکت‌های بزرگ مردم ایران است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: امروز همه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در شاخه‌های مختلف دور هم جمع شده‌اند تا این وحدت و همگرایی را نشان دهند. اگر قهر، گله و ناراحتی هم هست ممکن است به عملکردها باشد، شاید درست باشد یا نباشد، اما مساله انتخابات و تعیین سرنوشت سیاسی به عظمت مردم و کشور ایران گره خورده است.

وی تصریح کرد: همه کسانی که به ایران عزیز، انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب علاقه‌مند هستند امروز در این صفوف به هم فشرده حضور دارند و این مهمترین پیام جامعه هنری به همه مخاطبان داخلی و خارجی است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، روز جمعه - یازدهم اسفند- به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.