پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹

با حکم «مدیر کل هنرهای نمایشی»؛

«مجید منادی» دبیر بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر شد

مجید منادی

سینماپرس: دبیر بیست و پنجمین جشنواره تئاتر فتح خرمشهر با حکم مدیر کل هنرهای نمایشی معرفی شد.

به گزارش سینماپرس، با حکم کاظم نظری (مدیر کل هنرهای نمایشی) مجید منادی به عنوان دبیر بیست و پنجمین جشنواره تئاتر فتح خرمشهر معرفی شد.

در متن حکم مجید منادی و خطاب به وی آمده است:

«جشنواره تئاتر فتح خرمشهر به عنوان یکی از رویدادهای شاخص تئاتر در حوزه مقاومت و ایثار، واجد جایگاه ارزشمندی در میان هنرمندان شریف تئاتر و مردمان صبور و استوار خوزستان، به ویژه خرمشهر است.

رویدادی که محمل وجیهی برای ثبت صحنه‌های ایثار قهرمانان راستین وطن در قاب ماندگار هنرنمایش، از دریچه بینش و خلاقیت اهالی محترم این هنر است و بی‌گمان شایسته پایش و ارتقای همواره. نظر به تجربه و تعهد جنابعالی و مسئولیت شما در مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان به موجب این حکم به عنوان «دبیر بیست و پنجمین جشنواره تئاتر فتح خرمشهر» منصوب می‌شوید.

امید که به لطف ایزد مهربان، با برنامه‌ریزی مناسب، هم افزایی توان و امکانات نهادهای استانی و بهره‌مندی از تخصص و تجربه هنرمندان تلاشگر خوزستان و به ویژه هنرمندان آبادان و خرمشهر قهرمان در برپایی شایسته این رویداد هنری پیروز و سربلند باشید. »

گفتنی است، مطابق فراخوان اعلام شده بیست و پنجمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر، این جشنواره از ۲۹ اردیبهشت تا ۳ خردادماه ۱۴۰۳ در شهر خرمشهر (استان خوزستان) برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.