جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱

رضا توکلی:

شهروندان ما کسانی هستند که از هنرمندان توقع دارند/ جامعه نیاز دارد با تکنولوژی دنیا در فیلمسازی آشنا شود

رضا توکلی در مراسم سالگرد زنده یاد فرج‌الله سلحشور

سینماپرس: رضا توکلی بازیگر کشورمان گفت: سریال رستگاری از منظر ویژوال در این چند سال، اتفاق ویژه‌ای در تلویزیون ماست.

به گزارش سینماپرس، رضا توکلی درباره سریال «رستگاری» گفت: این سریال از منظر ویژوال در این چند سال، اتفاق ویژه ای در تلویزیون ماست و با استقبالی که از «رستگاری» شد باید به آن بها داده می‌شد اما آنچه باید اتفاق نیفتاد. باید نگاه سلیقه‌ای را از برخی کارها برداریم. مهم جامعه و مردم هستند و تمام شهروندان ما کسانی هستند که از هنرمندان توقع دارند.

توکلی بازیگر سینما و تلویزیون در ادامه توضیح داد: سریال «رستگاری» اگر در یک پلتفرم نمایش داده می شد با حجم زیادی از درآمد زایی روبرو و پوستر بازیگران آن به در و دیوار زده می‌شد. درباره «رستگاری» تبلیغات مورد نظر از طرف تلویزیون اتفاق نیفتاد؛ سریالی که مملو از ویژوال‌های خاص و ویژه است و باید مورد احترام قرار گیرد.

این بازیگر سینما و تلویزیون تاکید کرد: «رستگاری» بحث حق الناس را مطرح می کند و این مهم در جامعه دچار مخاطره شده است. به عنوان یک تماشاگر می‌گویم باید ببینیم کجای کار هستیم؟ مگر قرار نبود از ۵ سال قبل جشنواره سریال‌های ماه رمضانی باشد؟ نمی‌گویم دیگر سریال‌های ماه رمضان چه بود اما سریال‌های ماورایی مختص ماه رمضان است و جامعه نیاز دارد با تکنولوژی دنیا در فیلمسازی آشنا شوند.

وی گفت: سریال «رستگاری»، تماشاگر را پای تلویزیون نشانده است و با مردم که مواجه می‌شوم درباره این سریال صحبت می‌کنند. کارهای ماورایی با ویژگی‌های «رستگاری» نیاز هست. باید نگاه آزادمنشانه داشته باشیم و به عقیده هم احترام بگذاریم. باید با مردم درباره تکنولوژی‌های نوین فیلمسازی صحبت کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.