چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰

وزیر ارشاد:

امروز جمع پرتوانی از هنرمندان اصیل و تاثیرگذار رشد کردند و فضای فرهنگی هنری در اختیار جریانی متعلق به هنر متعهد انقلاب اسلامی است

اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامـــی

سینماپرس: وزیر ارشاد ضمن قدردانی از دست اندرکاران سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری انقلاب اسلامی در برگزاری هفته هنر انقلاب اظهار کرد: فلسفه شکل گیری حوزه هنری که شاید مهم ترین معمار آن رهبر فرزانه انقلاب اسلامی باشد ملهم از اندیشه انقلاب اسلامی بوده است و این نکته را بارها از سوی ایشان شنیدیم.

به گزارش سینماپرس، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی آئین گرامیداشت و اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی «چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی» ضمن تبریک پیروزی اخیر جبهه مقاومت در سرزمین های اشغالی گفت: در این حال و هوا و ایامی که به نام هنر انقلاب اسلامی نام گذاری شده یاد و خاطره شهید مرتضی آوینی را گرامی می داریم. امیدوارم به واسطه یاری خداوند نصرت اسلام و مسلمین با پیروزی کامل جبهه مقاومت و برافراشتن پرچم توحید در قدس عزیز سال آینده نماز وحدت را به امامت رهبر عزیزمان در مسجد الاقصی اقامه کنیم. این اتفاق به زودی رخ می دهد.

وی ضمن قدردانی از دست اندرکاران سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری انقلاب اسلامی در برگزاری هفته هنر انقلاب اظهار کرد: فلسفه شکل گیری حوزه هنری که شاید مهم ترین معمار آن رهبر فرزانه انقلاب اسلامی باشد ملهم از اندیشه انقلاب اسلامی بوده است و این نکته را بارها از سوی ایشان شنیدیم. امروز خوشحالیم که این سازمان با دستان توانمند مقام معظم رهبری به شجره طیبه ای مبدل شده که شاخه هایش همه مشتقات هنر انقلاب را زیر سایه خود قرار داده است و در آن هنرمندانی در شاخه های مختلف به اعتلا رسیدند.

هنرمندان متعهد به نهضت امام (ره) قله‌ها را فتح می‌کنند

وی افزود: امروز جمع پرتوانی از هنرمندان اصیل و تاثیرگذار رشد کردند و فضای فرهنگی هنری در اختیار جریانی متعلق به هنر متعهد انقلاب اسلامی است. امروز با اهتمامی که وجود داشت با حضور چهره های شایسته این مسیر سخت همواره شده است. هنر متعهدی که سال ها پیش توسط امام راحل ترسیم شد و امیدوارم به دست شما هنرمندان متعهد به نهضت امام (ره) قله ها فتح شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.