یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴

کارگردان «پنجشنبه آخر ماه» در گفتگو با «سینماپرس» مطرح کرد:

متأسفانه درفیلم‌های ایرانی می‌بینیم خانواده‌ها یا از داشتن فرزند شکوه و گلایه دارند و یا اینکه نمی‌خواهند فرزندی داشته باشند!

ماشاالله شاهمرادی زاده

سینماپرس: ماشاالله شاهمرادی زاده بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون در خصوص عدم همراهی و هجمه تولیدات سینما و تلویزیون به سیاست های جمعیتی گفت: در اکثریت قریب به اتفاق فیلم های اروپایی و آمریکایی بچه یکی از عناصر کلیدی فیلم ها است! ما در فیلم های آن ها شاهد هستیم که به بانوان باردار به شدت احترام می گذارند و از بارداری آن ها خوشحال هستند اما متأسفانه درست برعکس همین مسأله را در ایران شاهد هستیم! یعنی می بینیم خانواده ها یا از داشتن فرزند شکوه و گلایه دارند و یا اینکه نمی خواهند فرزندی داشته باشند!

کارگردان فیلم سینمایی «پنجشنبه آخر ماه» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: کم کردن جمعیت کشورهای اسلامی برنامه فراماسونرها است و هر شخصی در هر پست و سمتی از این سیاست کثیف حمایت کند قطعاً همدست و همراه آن ها است! فراماسونرها سال ها است سیاست پست و پلید کم کردن جمعیت انسانی در برخی کشورها را دنبال می کنند. آن ها می خواهند به جای ازدیاد جمعیت در برخی کشورها مراکز قمار و فحشا و داروخانه و تولید اسلحه و جنگ افروزی حاکم شود.

وی تأکید کرد: تنها ادیان هستند که با این سیاست های کثیف مخالفند اما استعمارگران می خواهند جمعیت این دین داران را کم کنند و به همین علت است که با هر حیله و لطایف الحیلی که شده سعی می کنند آن ها را نابود کنند.

شاهمرادی زاده متذکر شد: همین الآن در لبنان ۱۷ و نیم میلیون نفر شناسنامه لبنانی دارند اما جمعیت داخل کشورمان تنها حدود ۵ و نیم میلیون نفر است؛ حال چه اتفاقی در این کشور افتاده؟ استعمارگران آمده اند و به همه لبنانی ها گرین کارت و شهروندی کانادا و آمریکا و استرالیا و اروپا را داده اند. آن ها با حاکم کردن این تفکر بر نسل جوان که شما جهان سومی و بدبخت هستید جمعیت این کشور را سرخورده و ناامید کردند و آن ها را به کشورهای خود کشاندند. دلیل این اتفاق هم بسیار ساده است یکی از دلایل این است که اگر در لبنان جنگی شکل گرفت نیروی جوانی در آنجا نباشد که برای لبنان و حفظ استقلالش بجنگد و در عوض جوانان لبنانی بروند و برای کشورهای آن ها خدمت کنند و به سربازی بروند.

این سینماگر سپس با بیان اینکه فتنه کم فرزندی و تک فرزندی در زمان رفسنجانی شکل گرفت یادآور شد: متأسفانه این برنامه استعمارگران و فراماسونرها آنقدر پیشرفت کرد که رفسنجانی تمام تلاش خود را به کار بست تا جمعیت کشور را کم کند. من خوب به خاطر دارم که در آن زمان دختر من وقتی در بیمارستان زایمان کرده بود به دامادم گفته بودند ما به صورت رایگان رحم خانم تان را در می آوریم تا دیگر باردار نشود که این مسأله با مخالفت داماد من مواجه شده بود! باور کنید اگر در آن زمان من این جمله را می شنیدم آن بیمارستان را با خاک یکسان می کردم! اما اسفا که شنیدم بعدها از طرف رفسنجانی دستور داده بودند وقتی بچه دوم یک خانواده به دنیا می آید چه خانواده رضایت داشتند و چه نداشتند رحم خانم ها را بردارند!

بازیگر سریال های تلویزیونی «رستگاری» و «نوروز رنگی» تصریح کرد: بدیهی است که این افراد برای توجیه جنایات خود نیازمند ابزارهای فراگیری مانند سینما و تلویزیون هستند تا از طریق آن ها مغزشویی کنند و دست به توجیه اقدامات شنیع خود بزنند.

وی تأکید کرد: این در حالی است که در اکثریت قریب به اتفاق فیلم های اروپایی و آمریکایی بچه یکی از عناصر کلیدی فیلم ها است! ما در فیلم های آن ها شاهد هستیم که به بانوان باردار به شدت احترام می گذارند و از بارداری آن ها خوشحال هستند اما متأسفانه درست برعکس همین مسأله را در ایران شاهد هستیم! یعنی می بینیم خانواده ها یا از داشتن فرزند شکوه و گلایه دارند و یا اینکه نمی خواهند فرزندی داشته باشند!

شاهمرادی زاده متذکر شد: سینماگران خودفروخته خود را با استکبار جهانی هم راستا می کنند و تلاش دارند که در راستای اهداف آن ها عمل کنند. این شرایط بسیار دهشتناک است. تمام این اتفاقات حساب شده است و مدیرانی که از این منش حمایت می کنند قطعاً خائن هستند و باید با آن ها برخورد شود.

این هنرمند خاطرنشان کرد: من نوعی اگر امروز بخواهم در فیلمی یک خانواده را با ۸ فرزند نشان دهم مطمئن باشید از تولید کارم جلوگیری می کنند و با مانع تراشی های بسیار نمی گذارند این اثر به تولید برسد.

وی در خاتمه این گفتگو تصریح کرد: مدیران نادان باعث شده اند تا نیروهای زبده و خدوم و امتحان پس داده و انقلابی واقعی کنار گذاشته شوند و بیشتر از جوانانی که عطش سینمای غرب دارند برای تولید فیلم ها استفاده شود که همین ماجرا قطعاً برای سینمای کشورمان یک بحران جدی و اساسی محسوب می شود چرا که این افراد قطعاً فیلم های شان محتوایی خواهد داشت که درست برخلاف آن چیزی است که ما در پی آن هستیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.