سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱

به کارگردانی «هادی مقدم‌دوست»؛

«عطرآلود» فیلم افتتاحیه «پردیس سینمایی مهر مادر دزفول» شد

فیلم سینمایی عطرآلود

سینماپرس: نخستین پردیس سینمایی شهر دزفول با رونمایی از فیلم سینمایی «عطرآلود» پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه توسط موسسه بهمن سبز در مجتمع تجاری مادر این شهر افتتاح می‌شود.

به گزارش سینماپرس، پردیس سینمایی مهر مادر نخستین پردیس سینمایی شهر دزفول با زیربنای ۲۷۰۰ متر در شمال استان خوزستان پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت‌ ماه با حضور مدیران سینمایی و جمعی از هنرمندان افتتاح می‌شود.

این پردیس سینمایی با ظرفیت ۴۸۰ صندلی و پنج سالن سینمایی از جمله یک سالن چندمنظوره، یک سالن اختصاصی کودک و یک سالن VIP مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

در این مراسم فیلم سینمایی «عطرآلود» به کارگردانی هادی مقدم‌دوست و تهیه‌کنندگی یوسف منصوری رونمایی می‌شود. از اوایل خرداد ماه این محصول سازمان سینمایی سوره توسط پخش بهمن سبز اکران سراسری می‌شود.

ساخت پردیس‌های فرهنگی چندمنظوره خانواده محور یکی از برنامه‌های توسعه‌ محور حوزه هنری انقلاب اسلامی است. هم اکنون موسسه بهمن سبز به عنوان مجموعه بهره‌بردار سینماهای حوزه هنری دارای ۶۰ سینمای فعال با ۱۷۲ سالن و ظرفیت ۳۳۰۰۰ صندلی است. از این تعداد ۵ سینما با ۳۳ سالن و ۲۹۲۴ صندلی در سال ۱۴۰۲ راه اندازی و بهره برداری شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.