شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵

«آزیتا موگویی» در گفتگو با «سینماپرس» مطرح کرد:

امیدوارم بتوانیم با «انتخاب فردی اصلح» به عنوان «رئیس جمهور» آینده کشور، اجازه ندهیم که در امور مملکت خللی به وجود آید

آزیتا موگویی

سینماپرس: آزیتا موگویی تهیه کننده و کارگردان سینما و تئاتر ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهوری، وزیر امور خارجه و همراهان آن‌ها گفت: در کلیت دولت سیزدهم این اراده وجود داشت که اهالی فرهنگ و هنر با کمترین موانع روبرو باشند و بتوانند به راحتی به کارهای خود برسند.

کارگردان فیلم های سینمایی «تراژدی» و «ایده اصلی» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: بنده متأسفانه توفیق این را نداشتم که آقای رئیسی را از نزدیک ملاقات کنم اما به واسطه ارتباطاتی که از طریق کارم با برخی مدیران ایشان داشتم متوجه شدم که ایشان با درایت مدیرانی دلسوز، همراه و پاسخگو را به کار گرفته اند.

تهیه کننده نمایش «گالیله» سپس با اشاره به روزهای حساس این برهه تاریخی اظهار داشت: ۵۰ روز پیش رو تا انتخاب رئیس جمهور بعدی روزهای فوق العاده خاص و حساس در تاریخ معاصر کشور محسوب می شود و من امیدوارم بتوانیم با انتخاب فردی اصلح به عنوان رئیس جمهور آینده کشور اجازه ندهیم که در امور مملکت خللی به وجود آید.

موگویی در خصوص توقعات خود از رئیس جمهور آینده به خصوص در حوزه فرهنگ و هنر متذکر شد: من نمی توانم بگویم چه توقعی در عرصه فرهنگ دارم. توقع من به عنوان یک شهروند ایرانی که در این کشور زندگی می کند این است که شرایط اقتصادی بدی که حاکم شده و ما با مشکلات بیشتری برای اداره زندگی مان به شکل طبیعی روبرو هستیم حل شود. مهمترین کاری که رئیس جمهور بعدی می کنند باید اقدام عاجل برای ثبات اقتصادی باشد. اگر اقتصاد در ثبات باشد همه عرصه ها از این ثبات تبعیت می کند و همه جا تأثیر این ثبات را خواهد دید.

گفتنی است؛ آیت الله سیدابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ پس از افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» در مسیر افتتاح پروژه «ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز» در منطقه ورزقان دچار سانحه سقوط بالگرد شد و در شب ولادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، به همراه حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت ریاست جمهوری و تعدادی از خدمه پرواز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.