سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸

وزیر ارشاد:

دوست دارم به «حج» بروم/ با توجه به در پیش بودن «انتخابات» بعید است بتوانم امسال به «حج» بروم

بزرگداشت شهید آیت الله ریسی در تالار وحدت؛ محمدمهدی اسماعیلی

سینماپرس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص سفر حج گفت: بعید است بتوانم به شرایط موجود و شرایط پیش‌رو بتوانم امسال به سفر حج بروم.

به گزارش سینماپرس، محمدمهدی اسماعیلی در گفت‌وگوی با ایرنا اظهار داشت: با توجه به شرایط کشور و در پیش بودن انتخابات، بعید است بتوانم امسال به حج بروم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره نامه رئیس‌جمهوری برای عزیمت به حج گفت: دوست دارم به حج بروم، اگر بتوانم شرایط کوتاه‌تری مهیا کنم، می روم. ولی سخت می‌دانم، مگر این که خداوند خودش دعوت کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشتر گفته بود: آخرین دستور شهید رئیسی به من، نامه شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه به ایشان بود که در آن نوشته بودند و پیشنهاد کرده بودند امسال من به سفر حج بروم.

محمدمهدی اسماعیلی روز یکشنبه -۶ خرداد- در حاشیه آیین بزرگداشت شهادت رئیس جمهوری و هیات همراه در مدرسه عالی شهید مطهری در جمع خبرنگاران تصریح کرد: آقای رئیس جمهوری سال‌های قبل به دلایلی موافق نبودند، اما امسال دستور داده بودند ضرورت دارد من به سفر حج بروم. این آخرین نامه ای است که از ایشان به من رسیده که باعث غم مضاعفی برای من است، دو شهید بزرگوار در خصوص این موضوع با هم مکاتبه کرده بودند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.