سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۹

معاون امور هنری وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی:

«صداقت» و توجه به «عدالت» در نگاه «شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی» مورد تأیید همه هنرمندان بود

سخنرانی محمود سالاری در مراسم اختتامیه یازدهمین دوسالانه ملی نگارگری ایران

سینماپرس: معاون امور هنری وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی شهید رئیسی را به عنوان یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین دولتمردان در توجه به مشکلات و مسائل صنفی مربوط به هنرمندان توصیف کرد.

به گزارش سینماپرس، محمود سالاری معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه مراسم یابود شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در تالار وحدت تهران گفت: حقیقت این است که در چند دیداری که با هنرمندان خدمت ایشان بودیم، چه به صورت عام و چه به صورت خاص، بی‌ریایی و صداقت و توجه به عدالت در نگاه ایشان مورد تأیید همه هنرمندان بود.

وی ادامه داد: برخی هنرمندان مطالباتی داشتند که ایشان بدون اینکه خدای ناکرده ریا شود یا به فکر انتخابات بعدی باشد، آنچه را که حقیقت و عدالت بود بر زبان می‌آورد. یا اگر هنرمندی مشکلی یا مسأله‌ای داشت یا گفته بود و انجام نشده بود، دلخور می‌شد که چرا کار هنرمند زمین مانده است.

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تلاش و جدیت رئیس جمهور مردمی و فقید کشور در امور مربوط به بیمه و مسکن هنرمندان گفت: در حوزه مسکن هنرمندان و بیمه آنان و یا در حوزه‌های مختلف که هنرمندان تقاضایی می‌کردند به جدیت دنبال می‌کرد بدون اینکه اخبارش منتشر شود یا نگران این باشد که رأی بیاورد یا خیر. این بی‌ریایی، تواضع و صفای ایشان زبانزد همه هنرمندان است و این جمعی که اینجا می‌بینید خودش مؤید این نکته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.