یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰

با حکم «وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی»؛

«محمد حمزه زاده» دبیر نخستین جشنواره ملی و بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان شد

سخنرانی محمد حمزه زاده در آیین تکریم و معارفه مدیر بنیاد ملی کتاب سازمان تبلیغات اسلامی

سینماپرس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی احکامی دبیر و اعضای هیات‌ علمی نخستین جشنواره ملی و بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان را منصوب کرد.

به گزارش سینماپرس، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی احکامی جداگانه محمد حمزه زاده را به عنوان دبیر و عضو هیات‌ علمی و محمود پوروهاب، محمد میرکیانی، افسانه موسوی گرمارودی، سید احمد میرزاده، کاظم طلایی و شهرام شفیعی را به عنوان دیگر اعضای هیات‌ علمی منصوب کرد.

در متن حکم اعضا چنین آمده است:

«نظر به سوابق و تجارب ارزنده جناب‌عالی در زمینه ادبیات کودک و نوجوان و با عنایت به پیشنهاد معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه کتاب و ادبیات ایران، به‌موجب این حکم به‌عنوان «عضو هیات‌ علمی نخستین دوره جشنواره ملی و بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از ذات حق‌تعالی و در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر(عج)، براساس وظایف مندرج در آیین‌نامه مصوب، حداکثر مساعی خویش را در زمینه برگزاری شایسته این رویداد ادبی به‌کار گیرید.

محمد مهدی اسماعیلی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی»

دبیر و اعضای هیات‌ علمی نخستین جشنواره ملی کتاب کودک و نوجوان منصوب شدند

برای اولین‌بار، جشنواره ملی و بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان در سه بخش خردسال، کودک و نوجوان برگزار می‌شود. این جشنواره یک سال در سطح ملی و بین‌المللی و سال دیگر در سطح بین‌المللی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.