چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۱

سید احمد نجفی:

مردم به دلیل همین تشییع که از «شهید رئیسی» دیدیم خوب متوجه شدند «خادم» یعنی چه و فعالیت برای «ارتقای وضعیت موجود در ایران» یعنی چه؟

سید احمد نجفی

سینماپرس: بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با ذکر خاطره‌ای گفت: در مهمانی افطار هنرمندان درباره عده‌ای که از جنگ آمده بودند برای شهید رئیسی توضیح دادم در آن شلوغی همان لحظه گفت «فوری نامه‌ای بنویس»؛ دستوری داد که حیرت‌زده شدم.

به گزارش سینماپرس، سید احمد نجفی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: در این سه سال، به شدت اخبار کارها و اقدامات شهید رئیسی را دنبال می‌کردم، اما هیچ وقت فرصتی پیش نیامده بود که از نزدیک با ایشان روبه‌رو شوم تا آن شب افطار هنرمندان. کاری نه برای خودم بلکه برای عده‌ای که از جنگ آمده بودند داشتم؛ وقتی برایشان توضیح دادم باورم نشد، همان لحظه به من گفت فوری نامه را بنویسید دست من برسد. گفتند «دستورش را بدهم دیگر این کارها را نکنند» کار خاصی نبود اما حیرت‌زده شدم که وسط این همه هنرمند ایشان با مهربانی دستور دهند که فوری این کار انجام شود.

بروند ببینند این شهید چه کاری برای مردم کرد

بازیگر پیشکسوت سینما افزود: در همه کارهایشان اگر می‌دیدند چیزی به‌حق است حتما این کار را می‌کردند. خداوند به میراث‌دارانش و کسانی که قرار است بیایند و کسانی که می‌خواهند داوطلب شوند رحم کند، من می‌گویم باید پاشنه کفش‌های خود را وربچینید، نگاهشان را عوض کنند، سیلاب و خاک هم بروند؛ مشکلات را در خیلی جاهای این مملکت ببینند، اتفاقا ببینند که این شهید چه کرد.

نجفی گفت: وقتی در تلویزیون می‌دیدم که شهید رئیسی این کارها را می‌کنند، به شدت خوشحال می‌شدم و از این که چقدر آدم در این کشور داریم که نیاز به کمک دارند متاثر می‌شدم و خوشحال بودم که کسی با هیاتی از دولت به این مناطق می‌رود که به درد مردم برسد. من به چهار سال دیگر فکر می‌کردم، فکر نمی‌کردم فقط سه سال طول بکشد. خداوند رحمتش کند، به خانواده ایشان و خانواده‌های دیگر همراهانشان تسلیت می‌گویم.

مواظب باشید مردم معنی خادم را می‌دانند

وی در توصیه به سکاندار دولت بعدی تاکید کرد: مواظب باشید، این مردم به دلیل همین تشییع که از ایشان دیدیم خوب متوجه شدند خادم یعنی چه و فعالیت برای ارتقای وضعیت موجود در ایران یعنی چه؟ حداقل باید دو برابر بیشتر تلاش کنند، اگر نمی‌توانند مجلس و سازمان‌هایی هم هستند، آنجا داوطلب شوند، میراث شهید رئیسی را مطالعه کنند و ببینند مردم چه می‌گویند بعد حرکت کنند. اگر نه، خودشان را خسته نکنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.