یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶

با خبرسازی از جشنواره‌ای با عنوان «تئاتر کوتاه»؛

«سازمان منطقه آزاد کیش» در روزهای پایانی «دولت سیزدهم» تازه به یاد اقدامات فرهنگی افتاد!

منطقه آزاد کیش

سینماپرس: معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، با فرصت سوزی سه ساله تازه به یاد انجام اقدامات فرهنگی افتاد و بیان داشت: هنر را ظرفیت مهم برای فرهنگ سازی عنوان کرد و گفت: پنجمین جشنواره ملی تئاتر کوتاه نیمه دوم مهرماه جاری در این جزیره برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس، «سید علیرضا فاطمیان پور» روز شنبه طی نشستی با اصحاب رسانه با بیان اینکه در اجرای برنامه‌های فرهنگی به دنبال شومن بازی نیستیم، اظهار کرد: از تمامی ظرفیت‌های جزیره کیش در توسعه هنر و فرهنگ سازی بهره مند خواهیم شد.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری پنجمین جشنواره ملی تئاتر کوتاه در سه فضای محیطی، بیان کرد: تئاترهای منتخب در کافه، ساحل و کشتی‌های تفریحی جزیره اجرا می‌شود.

معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش برگزاری پنجمین جشنواره ملی تئاتر کوتاه را محرکی برای جذب گردشگری هنری عنوان و اضافه کرد: کیش در نیمه دوم مهرماه میزبان هنرمندانی از سراسر کشور خواهد بود.

رییس شورای سیاست گذاری پنجمین جشنواره ملی تئاتر کوتاه، خانواده و نشاط اجتماعی در فرهنگ ایران، مباحث زیستی محیطی، خلیج فارس و جزیره کیش را از اصلی‌ترین محورهای این جشنواره ملی دانست.

فاطمیان پور ادامه داد: توجه به گونه‌های تئاتر نو، هویت بخشی به تئاتر ساحلی، توجه به نمایش‌های بومی و سنتی ایران، حمایت از نسل جدید و دریافت ایده‌های نو و خلاق از مهمترین اهداف این جشنواره است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.