یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۷

امیر دژاکام:

دور تا دور «تئاترشهر» پر از زباله شده است/ افتتاح طرح «حریم اطراف تئاتر شهر» به معنی نصب آهن پاره‌ها و رها کردن آن‌ها نیست!

حریم تیاتر شهر؛ تخریب؛ کلنگ زنی

سینماپرس: امیر دژاکام ضمن انتقاد از اجرایی‌ نشدن طرح حریم مجموعه تئاتر شهر، تصریح کرد که با نصب آهن‌پاره‌ها پیرامون مجموعه فضا تنگ و کثیف شده و این امر واقعا ناراحت‌ کننده است.

به گزارش سینماپرس، امیر دژاکام نویسنده و کارگردان با سابقه تئاتر درباره وضعیت پیرامون مجموعه تئاتر شهر که به بهانه ایجاد حریم مجموعه چندماهی است محصور شده است، به مهر گفت: چندین سال است درباره اینکه فضا و حریم اطراف تئاتر شهر دارای یک نمای زیبا با یک معماری و بافت زیبا باشد صحبت شده است اما متأسفانه چند ماه است به اسم افتتاح طرح حریم مجموعه تئاتر شهر دور تا دور مجموعه با آهن‌های کهنه و پاره محصور شده است. فضای پیرامون تئاتر شهر نظافت نشده و اطرافش آلوده‌تر شده و یک محیط نامناسب و چرک شکل گرفته است.

وی متذکر شد: این چه کاری است که یک پروژه را با حضور هنرمندان افتتاح می‌کنند ولی محیط پیرامون تئاتر شهر را با نصب چند حلبی کهنه رها کرده‌اند. الان از پیاده روی تئاتر شهر نمی‌توان عبور کرد. باید دور تئاترشهر چرخید تا از راهرویی تنگ عبور کرد و به در تئاترشهر رسید.

دژاکام با بیان اینکه موزه فرش و اماکن فرهنگی و هنری دیگر حصارکشی دارند ولی چرا برای تئاتر شهر این گونه اقدام شده است، تاکید کرد: این روند حکایت از نامهربانی و بی‌توجهی دارد. گویا وقتی هنرمندان خواسته‌اند فضا شکیل و زیبا شود باید این آهن پاره‌ها نصب شود، حوض‌های پیرامون تئاتر شهر خالی و خبری از گل و گیاه نباشد. تئاتر شهر را در محیطی چرک رها کرده‌اند.

این هنرمند با سابقه تئاتر اظهار کرد: چه کسی باید پاسخ دهد؟ این چه کاری است؟ همه ناراحت هستند.

وی تصریح کرد: دور تا دور تئاترشهر پر از زباله شده است و وضعیت خیلی ناراحت کننده‌ای را شاهد هستیم.

دژاکام از مسئولان شهرداری خواستار شد تا به این موضوع توجه کنند.

وی در بخش پایانی سخنان خود یادآور شد: افتتاح طرح به معنی نصب آهن پاره‌ها و رها کردن آن‌ها نیست. برای بهبود این وضعیت هیچ اقدامی از سوی شهرداری انجام نمی‌شود. خواهش می‌کنم هنرمندان تئاتر را بیشتر از این ناراحت نکنید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.