چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹

به دبیری «محمدرضا لطفی»؛

«هفتمین جشن نوشتار سینمای ایران» دارای پوستر رسمی شد

هفتمین جشن نوشتار سینمای ایران

سینماپرس: زمان و مکان برگزاری هفتمین جشن نوشتار سینمای ایران که به همت انجمن منتقدان و نویسندگان آثار سینمای ایران برگزار می‌شود، مشخص شد.

به گزارش سینماپرس، هفتمین جشن نوشتار سینمای ایران به دبیری محمدرضا لطفی سه‌شنبه ۱۲ تیر ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۸ در ساختمان شماره یک خانه سینما برگزار می‌شود.

در این مراسم برندگان بخش‌های چهارگانه شامل بهترین نقد سینمایی، بهترین یادداشت سینمایی، بهترین گفت‌وگوی سینمایی، بهترین ترجمه سینمایی معرفی می‌شوند و تندیس و جوایز خود را دریافت می‌کنند.

رامتین شهبازی، مازیار فکری ارشاد، رضا صائمی، امیررضا نوری پرتو و محمد هاشمی داوری آثار هفتمین آیین نوشتار سینمای ایران را برعهده داشتند. همچنین در آستانه برگزاری مراسم، پوستر جشن با طراحی فاطمه رسول‌زاده رونمایی شد.

فاطمه رسول زاده طراح گرافیک هفتمین جشن نوشتار سینمای ایران درباره طراحی پوستر این دوره بیان کرد: در طراحی پوستر سعی شده به نحوی ارتباط میان نوشتار (قلم) و سینما (نگاتیو فیلم) به تصویر درآید و نمایانگر این نکته باشد که نوشتار ریشه در جان و تن سینما دارد. همچنین با انتخاب پس‌زمینه‌ای از جنس کاغذ قدیمی همراه با افکت‌ خط‌ها روی نگاتیو، احساس اصالت در نوشتن و سینما را به مخاطب منتقل کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.