یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۹

به نویسندگی «محمد رحمانیان»؛

نمایش «سی صد، گات» در شب افتتاحیه «کارگردان» خود را شناخت!

نمایش «سی صد، گات»

سینماپرس: رضا گوران کارگردانی کنسرت نمایش «سی صد، گات» را بر عهده دارد که پیش از این به دلیل اعلام نشدن برخی از عوامل درگیر حواشی شده بود.

به گزارش سینماپرس، کنسرت نمایش «سی‌صد، گات» با داستانی درباره ایران و به تصویر کشیدن شخصیت هایی چون فردوسی به موضوعاتی چون ایران باستان، شاهنامه، حضور مغول‌ها در ایران و ماجرای کتاب سوزی می‌پردازد که از شب گذشته ۹ تیر در کاخ سعدآباد به صحنه رفت.

این نمایش که قرار بود ساعت ۲۱ روی صحنه برود در شب اول با یک ساعت تاخیر حدود ۱۰:۱۵ آغاز شد.

در ابتدای این اجرا تهمورس پورناظری تهیه‌کننده در سخنانی بیان کرد: من تهمورس پورناظری‌ام، امشب اول اجرا است، دوست دارم در جریان باشید ۴۳۰ نفر در صحنه و پشت صحنه برای این برنامه زحمت کشیده‌اند.

وی اضافه کرد: اجرای امشب یک معجزه است چون در ۶ شب گذشته باران را داشتیم که اگرچه رحمت الهی است اما سختی کار را دوچندان می‌کرد.

این اجرا که حدود ۲ ساعت طول کشید با اجرای ساز و آواز سهراب پورناظری همراه بود که در بخش‌های مختلفی نمایش را همراهی می‌کرد.

در پایان نمایش شب اول از محمد رحمانیان به عنوان نویسنده قدردانی شد و در نبودش از تماشاگران خواستند او را تشویق کنند. همچنین رضا گوران به عنوان کارگردان این پروژه معرفی شد.

بهرام رادان، نوید محمدزاده، بهرام افشاری، گوهر خیراندیش از بازیگران این پروژه هستند و علی نصیریان همچون پروژه قبلی با یک ویدئو در این نمایش به ایفای نقش پرداخته بود.

نوید محمدزاده در این نمایش نقش فردوسی را دارد.

تهیه‌کننده کنسرت نمایش ابتدا محمدحسین توتونچیان بود و طی چند وقت اخیر تهمورس پورناظری تهیه‌کنندگی را بر عهده گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.