دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳

همزمان با سوم ماه محرم؛

«رشت» میزبان گردهمایی «کودکان عاشورایی» می‌شود

اربعین حضرت اباعبدالله علیه‌السلام؛ مستند «شما چه کسی هستید»؛ امام حسین علیه‌السلام

سینماپرس: مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان از برگزاری گردهمایی «کودکان عاشورایی» همزمان با سوم ماه محرم سال ۱۴۰۳ در رشت خبر داد.

به گزارش سینماپرس، مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان در گفت‌وگو با خبرنگاران، از برگزاری گردهمایی «کودکان عاشورایی» خبر داد و اظهار کرد: ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ عاشورایی در میان کودکان و نوجوانان و تبیین دستاوردهای قیام حسینی برای آینده‌سازان، از اهداف برگزاری این گردهمایی است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان قلمرو نهضت حسینی را بی‌انتها و درس‌های این حرکت ماندگار را الهام‌بخش انسان‌های تمامی اعصار عنوان کرد و افزود: تلاش داریم با برنامه‌ریزی هدفمند و اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی، زمینه‌های آشنایی هرچه بیشتر فرزندان ایران اسلامی را با منظومه فکری و سیره عملی سرور و سالار شهیدان فراهم کنیم.

وی زمان برگزاری گردهمایی «کودکان عاشورایی» را ساعت ۱۷ روز سه‌شنبه، ۱۹ تیر ۱۴۰۳، برابر با سوم ماه محرم اعلام کرد و گفت: این آیین معنوی در مسجد شهدای سلیمانداراب شهر رشت برگزار ‌می‌شود.

میرعظیمی همراهی آموزش و پرورش، گروه‌های جهادی و فعالان تربیتی در برگزاری این گردهمایی را از دیگر موضوعات دانست و عنوان کرد:این هم‌گرایی‌ها در تربیت نسلی دین‌باور و در تراز انقلاب اسلامی مهم است و لذا از مشارکت تمامی فعالان این عرصه استقبال می‌کنیم.

وی انعکاس هرچه بهتر این برنامه‌ها را گامی موثر در فرهنگ‌سازی دانست و از تمامی اصحاب رسانه برای پوشش حداکثری این گردهمایی دعوت کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.