شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵

در روزهای پایانی دولت سیزدهم؛

«محمدحسین ایمانی خوشخو» به عنوان «رئیس هیات مدیره انجمن گردشگری ایران» جایابی شد!

محمدحسین ایمانی خوشخو در مجمع هیات امنای جدید مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی

سینماپرس: همزمان با روزهای پایانی دولت سیردهم، رئیس هیات مدیره و اعضای هیات مدیره انجمن علمی گردشگری ایران برای فعالیت در یک دوره دوساله انتخاب شدند و در این میان محمدحسین ایمانی خوشخو که همچنان عنوان دبیر شورای هنر را به یدک می‌کشد به عنوان رئیس هیات مدیره انجمن گردشگری ایران جایابی شد.

به گزارش سینماپرس، در آخرین جلسه ی هیات مدیره انجمن علمی گردشگری ایران که در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد، محمد حسین ایمانی خوشخو به اتفاق آرا به عنوان رئیس هیات مدیره این انجمن انتخاب شد و ولی تیموری به عنوان نائب رئیس و محمد علی شادی به عنوان خزانه دار این انجمن انتخاب شدند.

اعضای هیات مدیره انجمن گردشگری ایران عبارتند از محمدحسین ایمانی خوشخو از دانشگاه علم فرهنگ، ولی تیموری از پژوهشگاه میراث فرهنگی، مجتبی جاودان از دانشگاه خوارزمی، محمد علی شادی و ناصر امینیان از فعالان صنف گردشگری، شهاب طلایی شکری از دانشگاه امام صادق، ناصر رضایی از پژوهشگاه میراث فرهنگی و سعید خلیلی کارشناس گردشگری سازمان برنامه و بودجه؛ که برای یک دوره دو ساله فعالیت خواهند کرد.

ایمانی خوشخو از اعضای مؤسس انجمن علمی گردشگری ایران بوده و این انجمن تنها نهاد علمی در حوزه گردشگری مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیش‌از هزار عضو است.