چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸

هما خاکپاش:

برای اینکه بتوانم حقوق ثابت و مشخصی داشته باشم مجبور شدم تا در این سن به تحصیل در «رشته دندانپزشکی» بپردازم!

هما خاکپاش

سینماپرس: هما خاکپاش بازیگر سابق سینما و تلویزیون و بازیگر سابق سریال پرطرفدار «آینه‌عبرت»، ضمن اشاره به کم کار بودن و دور افتادنش از عرصه بازیگری، به شرایط دشوار این روزهای خود اشاره و خواهان حمایت بیشتر از هنرمندان شد.

به گزارش سینماپرس، هما خاکپاش بازیگر سابق سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با میزان در مورد کاهش پیشنهادهای هنری وعدم فعالیتش در عرصه سینما و تلویزیون گفت: پشنهادی در این سال‌ها برای ابفای نقش نداشته‌ام اما در مقطعی همواره از طریق سریال‌های تلویزیونی و یا به واسطه فیلم سینمایی که در آن‌ها ایفای نقش کردم بازیگر مطرحی بودم.

این بازیگر زن به سابقه هنری خود اشاره و تاکید کرد: ۲۵ سال سابقه کار هنری و تصویری دارم و چهار سال است که تقریبا بیکار شده‌ام.

وی به اوضاع اقتصادی نابسامان خود در این سال‌ها اشاره و اظهار کرد: من بعد از ۲۴ سال فعالیت در حوزه سینما و تلویزیون حتی یک خانه برای خودم ندارم. البته برای ثبت نام در مسکن هنرمندان که در پرند قرار دارد و توسط صندوق هنراعلام شده بود، اقدام کرده‌ام، که متاسفانه از این مسکن برای هنرمندان هم فعلا خبری نشده است.

خاکپاش ضمن تشریح فعالیت‌هایی که در سال‌های اخیر به آن مشغول بوده است، اظهار کرد: برای اینکه بتوانم حقوق ثابت و مشخصی داشته باشم، مجبور شدم تا در این سن به تحصیل در رشته دندانپزشکی بپردازم. زیرا مشکلات اقتصادی بسیاری پیش روی من و سایر هنرمندان مثل من وجود دارد. تامین معاش بسیار برای ما دشوار شده است و به همین دلیل البته در حوزه بلاگری هم فعالیت می‌کنم.

وی افزود: مشکلات اقتصادی شرایط را برای زندگی هنرمندای مثل من بسیار دشوار کرده و نیاز است تا از دولت و ارگان‌های سینمایی از جامعه آسیب‌پذیر هنرمندان حمایت کنند.

بازیگر سریال پرطرفدار «آینه‌عبرت» در پایان اظهار کرد: ۲۲ساله بودم که در سریال «آینه‌عبرت» به ایفای نقش پرداختم و بعد از آن ۳۰ اثر سینمایی در کارنامه فعالیت‌های سینمایی و تلویزیونی خود دارم. ابراز علاقه مردم دلگرمی بزرگی برای هنرمندان است، اما حمایت‌های دولتی باید از هنرمندان انجام شود تا از نظر معیشتی به مشکلاتی که امرزو من و امثال من با آن روبرو هستیم دچار نشوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.