سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲

بازیگر «مصائب شیرین ۲» در گفتگو با «سینماپرس» مطرح کرد:

«درگذشت رضا» باعث شد که ما در یک یأس دراز مدت فرو برویم

فیلمبرداری «مصائب شیرین ۲»

سینماپرس: محمدرضا داوودنژاد بازیگر سینما که این روزها فیلم سینمایی «مصائب شیرین ۲» به کارگردانی برادرش علیرضا داودنژاد را روی پرده دارد با سینماپرس گفتگو کرد.

بازیگر فیلم های سینمایی «مرهم» و «آقای رئیس جمهور» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس اظهار داشت: در «مصائب شیرین ۲» بازی چندانی ندارم و تنها در فینال فیلم حضور دارم اما همچنان خاطرات خوب آن در ذهنم زنده است به خصوص خاطرات مشترک با رضا به دلیل اینکه همیشه برای همه در خانواده و کار انرژی بخش بود در ذهنم تداعی می شود و هرگز نمی توانم او را فراموش کنم.

وی ادامه داد: این روزها حس و حال هیچ یک از اعضای خانواده بابت درگذشت رضا خوب نیست و قطعاً اکران «مصائب شیرین ۲» پس از سال ها برای ما دلخوشی به همراه ندارد چرا که همواره یاد رضا هستیم و این روزها وقتی که این فیلم اکران شده جای خالی او بیش از هر موقع دیگری احساس می شود.

داودنژاد تأکید کرد: اتفاقی که برای رضا افتاد بسیار بی موقع بود و هیچ یک از ما انتظار چنین فاجعه ای را نداشتیم برای همین هم هنوز هیچ یک از اعضای خانواده نتوانستند این فاجعه را باور کنند. حال هیچ یک از ما خوب نیست و قطعاً این روزها حال علیرضا بدتر از همه ما است. او اصلاً حال خوبی ندارد و من فکر نمی کنم که به این زودی حال هیچ یک از ما خوب شود و به نوعی می توانم بگویم این اتفاق باعث شد که ما در یک یأس دراز مدت فرو برویم.

این سینماگر در خاتمه این گفتگو افزود: این فیلم در شهرهای لندن، منچستر و جاده‌های روستایی میان آن‌ها در کشور انگلستان و همچنین در شهرهای تهران و متل قو در ایران فیلم‌برداری شده‌ است و می تواند برای خانواده ها و به خصوص نسل جوان دارای جذابیت باشد و امیدوارم که مخاطبان فیلم از تماشای آن لذت ببرند.

گفتنی است؛ فیلم مصائب شیرین ۲ به کارگردانی علیرضا داوودنژاد است که در ادامه مصائب شیرین محصول سال ۱۳۷۷ ساخته شده است.

خلاصه داستان: داستان دختری را روایت می‌کند که برای تولد ۱۸ سالگی خود، پدر و مادرش را به جایی ناآشنا دعوت می‌کند. پدر و مادر برای رسیدن به آنجا سفری را از منچستر به لندن آغاز می‌کنند. در این سفر آن‌ها زندگی‌ گذشته خود را مرور می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.