شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰

مدیر مرکز تئاتر مولوی:

سعی داریم در پایان دوره‌های «مدرسه تئاتر مولوی» خروجی‌هایی را در حوزه تولید متن و اجرا داشته باشیم

تالار مولوی

سینماپرس: مدیر مرکز تئاتر مولوی از انتشار فراخوان دور جدید مدرسه تئاتر مولوی و همچنین برگزاری جشن ۵۲ سالگی تالار مولوی خبر داد.

به گزارش سینماپرس، امیرحسین حریری مدیر مرکز تئاتر مولوی درباره فعالیت مدرسه تئاتر این مجموعه تئاتری، به مهر گفت: ترم اول مدرسه تئاتر مولوی تمام شد و ترم دوم برای کسانی که در ترم یک ثبت نام کرده و دوره‌ها را گذرانده‌اند طی روزهای آتی شروع می‌شود. همچنین فراخوان دور جدید هم همزمان منتشر خواهد شد.

وی یادآور شد: دور جدید مدرسه تئاتر مولوی نیز با حضور مدرسان فعال تئاتر دانشگاهی و با هزینه بسیار بسیار کم برگزار می‌شود. دور جدید نیز با هدف‌گذاری اینکه نسل جوان غیرتئاتری را شناسایی و تحت حمایت مرکز تئاتر مولوی به عضویت یا فعالیت در گروه‌های فعال دانشگاهی درآوریم برگزار می‌شود.

حریری ادامه داد: سعی داریم در پایان دوره‌های مدرسه تئاتر مولوی خروجی‌هایی را در حوزه تولید متن و اجرا داشته باشیم که بتواند بخشی از برنامه‌های سالیانه تئاتر مولوی را تأمین کند.

وی درباره وضعیت برگزاری برنامه‌های نمایشنامه‌خوانی مولوی نیز توضیح داد: قطعاً فراخوان نمایشنامه‌خوانی مولوی را منتشر خواهیم کرد. این رویداد در نیمه دوم سال برای روزهای چهارشنبه یا پنجشنبه در قالب خوانش نمایشنامه‌های تولید دانشجویان برگزار می‌شود و از آثار برگزیده و منتخب برای اجرای عموم حمایت می‌کنیم.

مدیر مرکز تئاتر مولوی در پایان سخنان خود تأکید کرد: بنا داریم در آذر سال جاری پنجاه و دومین سال تأسیس تالار مولوی را به طور ویژه در قالب مراسم یادبودی پاس بداریم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.