شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱

تاهفتم مهرماه؛

نخستین جشنواره موسیقی «گروه‌نوازی استان تهران» فراخوان خود را تمدید کرد

نخستین جشنواره موسیقی «گروه‌نوازی استان تهران»

سینماپرس: مهلت نام‌نویسی و ارسال آثار برای شرکت در نخستین جشنواره موسیقی گروه‌نوازی استان تهران با توجه به درخواست‌های متقاضیان در سراسر کشور تمدید شد.

به گزارش سینماپرس، با توجه به تقاضای تمدید مهلت ارسال آثار از سوی متفاضایان به دبیرخانه جشنواره، این دبیرخانه مهلت نام‌نویسی و ارسال آثار را تا روز شنبه- هفتم مهرماه امسال تمدید کرد.

پیش از این قرار بود تا روز سه‌شنبه- ۲۰ شهریورماه- روند ثبت نام و ارسال اثر صورت بگیرد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند در سه بخش «موسیقی ایرانی، موسیقی جهانی و پیانو» آثار خود را در تارنمای جشنواره به نشانی Tehran.farhang.gov.ir ثبت کنند.

با توجه به جدول زمان‌بندی اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان مرحله داوری حضوری روز ۹ مهرماه از طریق تارنمای جشنواره اعلام و داوری حضوری جشنواره در بخش گروه‌نوازی موسیقی ایرانی و جهانی در روزهای ۱۲ و ۱۳ مهرماه و در بخش پیانو ۱۹ مهرماه برگزار خواهد شد.

در این جشنواره که در سطح استان تهران برگزار می‌شود هنرمندان در قالب گروه‌نوازی حضور داشته و در بخش‌های موسیقی ایرانی و موسیقی جهانی به رقابت می‌پردازند.

جشنواره موسیقی گروه‌نوازی استان تهران به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری انجمن موسیقی استان و به منظور ایجاد فضایی رقابتی و تشویق هنرمندان موسیقی استان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.