شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۵

مدیر رادیو جوان:

به زودی«باشگاه دانشمندان جوان» راه‌اندازی می‌شود

رادیو «مقاومت»

سینماپرس: علی بخشی‌زاده معاون صدای رسانه ملی در مراسمی از تیم المپیاد نجوم و اختر فیزیک تجلیل کرد.

به گزارش سینماپرس، مراسم تجلیل از تیم المپیاد نجوم و اختر فیزیک با حضور علی بخشی‌زاده معاون صدا، وحید اسدی مدیر رادیو جوان، دیگر مدیران گروه رادیو جوان و اعضای تیم المپیاد در دفتر معاونت صدا برگزار شد.

معاون صدا در این مراسم گفت: این افتخاری بزرگ، بی‌سابقه و بی‌نظیر است، زیرا فرزندان ایران در یک رقابت سنگین و نابرابر حضور داشتند و توانستند چنین موفقیت بزرگی را برای ایران به دست بیاورند، زیرا ما با تحریم‌های بسیاری رو به رو هستیم اما شما فرزندان ایران توانستید قله‌های علم و دانش را فتح کنید و به همه دنیا نشان بدهید که فرزندان ایران بی همتا هستند.

وی با اشاره به افتخارات فرزندان ایران و کسب رتبه‌های برتر علمی در المپیادها، تصریح کرد: شما فرزندان ایران باید ارزش خود را بدانید و ما هم به سهم خودمان قدردان شما فرزندان ایران هستیم، زیرا شما، نخبگان طلایی کشور در علم و دانش هستید. این دستاورد درخشان نشان‌دهنده تلاش، پشتکار و استعداد بی‌نظیر شماست. شما عزیزان نه تنها افتخار بزرگی برای کشورمان به ارمغان آوردید، بلکه الهام‌بخش نسل‌های آینده نیز هستید.

وحید اسدی مدیر رادیو جوان نیز در این جلسه تاکید کرد: به زودی باشگاه دانشمندان جوان به همت گروه دانش و اقتصاد رادیو جوان با حضور نخبگان کشور راه‌اندازی می‌شود و تیم المپیاد نجوم و اختر فیزیک که به تازگی برای ایران افتخارآفرینی کردند از اعضای باشگاه هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.