دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲

«مدیر پردیس سینمایی» در گفتگو با «سینماپرس» مطرح کرد:

این روزها مردم به دیدن «فیلم‌های کمدی» عادت کرده‌اند/ اکران «فیلم‌های کودک» می‌تواند نجات بخش گیشه در «فصل سرما» باشد

سالن سینما؛ فیلم سینمایی «مست عشق»

سینماپرس: مدیر پردیس سینمایی گلشن آرمیتاژ مشهد با بیان اینکه در فصول پاییز و زمستان طبیعتاً با ریزش چشمگیر مخاطب مواجه خواهیم بود متذکر شد: این اتفاق چندان ارتباطی به وجود فیلم کمدی و غیر کمدی ندارد و هر فیلمی هم که اکران شود نمی تواند با اقبال زیادی از سوی مردم روبرو شود.

این مدیر پردیس سینمایی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس اظهار داشت: این روزها مردم به دیدن فیلم های کمدی عادت کرده اند و این فیلم های کمدی هستند که با استقبال خوب مخاطبان روبرو می شوند و مردم بیشتر رغبت به تماشای این نوع آثار دارند از این رو مابقی فیلم ها چندان مورد توجه مخاطبان نیستند.

وی ادامه داد: اکران تعداد زیادی از فیلم های کمدی به صورت همزمان باعث شده تا گیشه سینماها با استقبال مخاطبان مواجه شده و رشد خوبی داشته باشد؛ این روزها ما فروش خوبی را در گیشه شاهدیم اما طبیعتاً از شروع سال تحصیلی به دلیل آنکه بچه ها به مدرسه می روند و دانشجویان درگیر درس می شوند گیشه سینماها دچار ریزش می شود.

فرزین جیرانی سپس با بیان اینکه در فصول پاییز و زمستان طبیعتاً با ریزش چشمگیر مخاطب مواجه خواهیم بود متذکر شد: این اتفاق چندان ارتباطی به وجود فیلم کمدی و غیر کمدی ندارد و هر فیلمی هم که اکران شود نمی تواند با اقبال زیادی از سوی مردم روبرو شود.

ایشان د در همین خصوص تصریح کرد: به عقیده بنده اکران فیلم های کودک و اردوهای مدارس می تواند نجات بخش گیشه در فصل سرما باشد. در اغلب مواقع آموزش و پرورش با سینماها قرارداد می بندد و اردوهایی می گذارند برای تماشای فیلم ها توسط دانش آموزان و اگر امسال نیز چنین اتفاقی بیفتد یک امید برای گیشه به وجود خواهد آمد.

وی در خاتمه این گفتگو افزود: البته ممکن است در برخی روزهای نیم بها نیز استقبال از فیلم ها بیشتر از سایر روزها باشد که این مسأله به اقتصاد مردم و جامعه برمی گردد و افرادی که به دلیل مشکلات اقتصادی توان حضور در سینما را ندارند در این روزها بیشتر به تماشای فیلم ها می نشینند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.