جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۸

با حکم «معاون هنری وزیر ارشاد»؛

«حمیدرضا اردلان» دبیر هجدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان شد

حمیدرضا اردلان

سینماپرس: هفدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان در حالی با معرفی برگزیدگان پایان یافت که با حکم محمود سالاری بار دیگر حمیدرضا اردلان همچنان مدیریت دبیرخانه این رویداد را حفظ نموده و به عنوان دبیر هجدهمین دوره این جشنواره معرفی شد.

به گزارش سینماپرس، آیین اختتامیه هفدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان شامگاه پنجشنبه-پنجم مهرماه- با حضور محمود سالاری معاون امور هنری، امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدعلی مرآتی مدیرعامل انجمن موسیقی ایران، حمیدرضا اردلان دبیر جشنواره، محمد اله‌یاری مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی، داوران، جمعی از مسئولان و هنرمندان در تالار وحدت برگزار شد.

در این آیین با حضور محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حکم دبیری هجدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان به حمیدرضا اردلان اهدا شد و وی در این سمت ابقا شد.

وی پس از دریافت این حکم گفت: من این کار را قبول می‌کنم اما جدا کار سختی است.

در حکم معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به اردلان آمده است: «جناب آقای دکتر حمیدرضا اردلان نظر به دانش و تجربیات ارزنده هنری جنابعالی و به پیشنهاد مدیرکل دفتر امور موسیقی به موجب این حکم به عنوان دبیر هجدهمین جشنواره موسیقی جوان دوره منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال، بهره‌گیری از ظرفیت استادان ارجمند موسیقی، بهره‌مندی از تجارب دوره‌های گذشته، جشنواره‌ای برخوردار از شاخصه‌های فرهنگ اسلامی و امتیازات هنری قابل قبول در پیش داشته باشیم.»

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.