یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷

«مدیرعامل اسبق مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی» در گفتگو با «سینماپرس» مطرح کرد:

«امت اسلام» باید جبهه واحد تشکیل داده و غده سرطانی «اسرائیل» را برای همیشه از نقشه دنیا حذف کنند

شفیع آقامحمدیان در رونمایی از منشور مستند انقلاب اسلامی

سینماپرس: «شفیع آقامحمدیان» با ابراز تأسف و تالم عمیق از شهادت مظلومانه سید مقاومت «شهید سیدحسن نصرالله» بیان داشت: درست است که شهادت شخصیت برجسته و اسطوره‌ای «شهید سید حسن نصرالله» ضایعه‌ای به شدت دردناک و جانسوز است اما ماهیت «شهادت» ایشان قطعا تعیین و تضمین کننده پیروزی جبهه مقاومت خواهد بود.

«شفیع آقامحمدیان» کارگردان پیشکسوت سینما و مدیرعامل اسبق مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس اظهار داشت: بنده در وهله اول شهادت این سید بزرگوار، سلاله پیامبر اکرم (ص) را به یکایک حق طلبان و مبارزان جهان به ویژه امت حزب الله و گروه های مقاومت فلسطین صمیمانه تسلیت عرض می کنم.

کارگردان فیلم های سینمایی «مروارید سیاه» و «راننده سفیر» ادامه داد: سیدحسن نصرالله زمانی وارد مبارزات شد که حزب الله به منزله خورشیدی در منطقه تحت سیطره صهیونیست ها آغاز به کار کرده بود. او در طی سال ها فعالیتش علیه استکبار نشان داد یکی از با لیاقت ترین مسئولان نیروهای مقاومت در منطقه است.

آقامحمدیان خاطرنشان کرد: درست است که شهادت شخصیت برجسته و اسطوره‌ای «شهید سید حسن نصرالله» ضایعه‌ای به شدت دردناک و جانسوز است اما ماهیت «شهادت» ایشان قطعا تعیین و تضمین کننده پیروزی جبهه مقاومت خواهد بود.

این سینماگر برجسته و شناخته شده عرصه سینمای دفاع مقدس سپس با بیان اینکه صهیونیست ها خیال می کنند با شهادت چنین نیرویی می توانند بر مقاومت با مردم حق طلب پیروز شوند تصریح کرد: لیکن خود شهادت این بزرگوار نشان می دهد که مقاومت و اتحاد بین شیعیان و حق طلبان و جبهه مقاومت در فلسطین بیش از پیش خواهد شد؛ ضمن آنکه رهبری معظم انقلاب اسلامی نیز فرمان جهاد عمومی علیه صهیونیست ها را صادر کردند که ان شاالله همین فرمان ایشان به زودی شاهد نابودی و هلاکت صهیونیست ها خواهد شد.

وی یادآور شد: سیدحسن نصرالله بیش از ۳۰ سال در خدمت حزب الله بوده و فرماندهان زبده تربیت کرده و خیال واهی است که با رفتن او امت حزب الله شکست بخورد؛ دنیا باید بداند که قطعا اتحاد بین شیعیان علیه صهیونیست ها و استکبار جهانی بیش از پیش خواهد شد و نیروهای حق طلب دنیا دست به دست هم داده و علیه ظلم و جور به پا خواهند خواست و امیدوارم در آینده نزدیک شاهد اضمحلال و شکست صهیونیست های غاصب باشیم و هلاکت شان را جشن بگیریم.

آقامحمدیان در خاتمه این گفتگو گفت: همه می‌دانند که این آمریکا است که صهیونیست ها را حمایت می کند و خوشبختانه مردم دنیا امروز این نکته را فهمیده و علیه آن موضع گرفته اند؛ مسأله این است که چرا کشورهای اسلامی در این خصوص سکوت پیشه کرده اند؟ امت اسلام باید جبهه واحد تشکیل داده و غده سرطانی اسرائیل را برای همیشه از نقشه دنیا حذف کنند و در این راستا قطعا هنرمندان برای آگاهی بخشی جامعه جهانی نقشی مهم خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.