دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵

در بیستمین دوره؛

«جشنواره عروسکی تهران-مبارک» برای شرکت «فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای» فراخوان داد

جشنواره عروسکی تهران مبارک

سینماپرس: علاقمندان برای شرکت در بخش فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای (فضای مجازی) بیستمین جشنواره عروسکی تهران-مبارک، می‌توانند از روز ۱۵ مهر لغایت ۱۰ آبان ۱۴۰۳ آثار خود را به روش‌های مختلف بارگذاری و ارسال کنند.

به گزارش سینماپرس، علاقمندان برای شرکت در بخش فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای (فضای مجازی) بیستمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک، می‌توانند از روز ۱۵ مهر لغایت ۱۰ آبان ۱۴۰۳ آثار خود را به روش‌های مختلف بارگذاری و ارسال کنند.

دبیرخانه بیستمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک اعلام کرد که در عصر تکنولوژی، انتقال مفاهیم مختلف در مدت زمان کوتاه اهمیت فراوانی پیدا کرده و دراین میان نمایش عروسکی می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

در همین راستا، دبیرخانه بیستمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک از روز ۱۵ مهر پذیرای نسخه تصویری آثار علاقمندان تا حداکثر ۱۰۰ ثانیه، در فرم‌های مختلف و با رویکردهای خلاقانه خواهد بود. متقاضیان می‌توانند به یکی از روش‌های زیر آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند:

- ارسال لینک گوگل درایو فیلم اثر در سایت جشنواره بخش ثبت‌نام (آموزش بارگذاری در گوگل درایو و دریافت لینک در همان صفحه موجود است.)

- ارسال پستی DVD حاوی فیلم اثر به دبیرخانه (دو نسخه، به همراه نوشتن نام و نام خانوادگی کارگردان، شماره تماس و آدرس روی DVD ها)

- تحویل حضوری DVD حاوی فیلم اثر به دبیرخانه در روز و ساعات اداری (دو نسخه، به همراه نوشتن نام و نام خانوادگی کارگردان، شماره تماس و آدرس روی DVD ها)

پس از بررسی از میان آثار دریافتی در این بخش، حداکثر ۳۰ اثر پذیرفته خواهد شد، و به آثار منتخب حداقل ۵۰ میلیون ریال و حداکثر ۱۰۰ میلیون ریال کمک هزینه تعلق خواهد گرفت.

آثار برگزیده در طول برگزاری جشنواره علاوه بر قرارگرفتن بر روی سایت جشنواره، در یکی از سالن‌ها اکران خواهند شد و اثربرگزیده این بخش در اختتامیه جشنواره معرفی شده و مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

همچنین ستاد جشنواره در بهره‌برداری از آثار ارسالی در ایام جشنواره و با در نظر گرفتن مالکیت معنوی اثر مختار خواهد بود.

بیستمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک ۲۶ آذر تا ۳ دی ۱۴۰۳ در تهران برگزار خواهد شد. این دوره از جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک در بخش‌های نمایش‌های صحنه‌ای (مخاطب نوجوان و بزرگسال)، نمایش‌های صحنه‌ای (مخاطب خردسال و کودک)، نمایش‌های فضای باز، تئاتر ملل، فراگیر، نمایشنامه‌نویسی، بخش ۱۰۰ ثانیه‌ای (فضای مجازی)، اختراعات و دستاوردهای تکنیکی برگزار می‌شود. در جشنواره بیستم همچنین نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی و انتقال تجربه، جلسات گفت‌وگو با محوریت نقد و بررسی و ... برای علاقمندان به نمایش عروسکی برگزار خواهد شد، این جشنواره با شعار «#رویای_سفید_دوستی» اجرا می‌شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیه‌های بیستمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک به پایگاه اینترنتی جشنواره نمایش عروسکی مراجعه کنید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.