جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۹

زین‌العابدین: جشنواره در چهارمین دهه رشد و نمو خود وارد دوران بلوغ شده است و به چهل سالگی و کمال نزدیک می‌شود

مجید زین‌العابدین

مجید زین‌العابدین دبیر سی و ششمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان در آئین اختتامیه این رویداد سینمایی بیان داشت: این جشنواره به وسعت هنرمندان، داوران، بچه‌ها، خانواده، اصفهان زیبا و ایران عزیز است.

به گزارش سینماپرس، مجید زین‌العابدین دبیر سی و ششمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان در آئین اختتامیه این رویداد سینمایی گفت: خداراشاکر هستم که سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان به مراسم پر شور اختتامیه رسید و جشنواره در چهارمین دهه رشد و نمو خود وارد دوران بلوغ شده است و به چهل سالگی و کمال نزدیک می‌شود.

آرزوی خیالی آسوده برای کودکان مطلوم جهان

او ادامه داد: امیدوارم بچه‌های غزه، لبنان و همه بچه‌های مظلوم دنیا در سال آینده که جشنواره را برگزار می‌کنیم خیالی راحت و آسوده داشته باشند و شاد شوند. جشنواره ما هیچ مهمانی ندارد و همه میزبان هستند. این جشنواره به وسعت هنرمندان، داوران، بچه‌ها، خانواده، اصفهان زیبا و ایران عزیز است.

وی بیان کرد: از ۱۶۰۰ داور کودک و نوجوان و خبرنگاران نوجوان تشکر می‌کنم که در مدت یک هفته شور و نشاط را به اقصی نقاط کشور منتقل کردند. بچه‌های شهرهای دیگر نیز علاقه داشتند تا در این جشنواره شرکت کنند و با اینکه امکان تماشای آثار در استان‌های دیگر وجود نداشت، اما این کودکان از طریق قاب تلویزیون پیگیر جشنواره بودند.


دبیر جشنواره گفت: از طریق این جشنواره فرهنگ ایرانی و اسلامی قابل شناسایی است. جشنواره امسال بیش از ۲۴ هزار تماشاگر داشت و فیلم‌ها در ۶۵ نوبت در ۳ پردیس سینمایی در گذر چهارباغ به نمایش درآمدند. ۴۹۶ فیلم متقاضی بودند که آثار منتخب در بخش‌های مختلف به نمایش درآمدند. امیدوارم فیلم‌ها در طول سال در شهرهای مختلف به نمایش درآیند و ان‌شاءالله سال آینده جشنواره سی و هفتم پرشورتر از همیشه برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.