شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۹

«مجید عبدالعظیمی» در گفتگو با «سینماپرس» مطرح کرد:

باید صدای مظلومیت و حقانیت «مردم مظلوم غزه و لبنان» را با «تولیدات فرهنگی و هنری» به گوش مردم دنیا برسانیم

مجید عبدالعظیمی

سینماپرس: مجید عبدالعظیمی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در خصوص نقش هنرمندان و بالاخص سینماگران در مواجهه با رژیم جنایتکار صهیونیستی گفت: ما باید در جمهوری اسلامی ایران صدای مظلومیت و حقانیت مردم مظلوم غزه و لبنان را در برابر توحش رژیم جنایتکار و غاصب صهیونیستی با تولیدات فرهنگی و هنری به گوش مردم دنیا برسانیم و امیدوارم که مسئولان و سیاست گذاران کلان فرهنگی هرچه سریع تر تدبیری عاجل برای این اتفاق داشته باشند.

بازیگر فیلم های سینمایی «عیسی می آید» و «سجده بر آب» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس اظهار داشت: به نظر من هنرمندانی که وضعیت مالی شان خوب است باید به جبهه مقاومت و مردم مظلوم لبنان کمک کنند چرا که وظیفه هنرمند این است که در مواقع حساس به میدان آمده و مردم را در راستای امور نیک این چنینی ترغیب و تشویق کند.

وی سپس با بیان اینکه من خود را سرباز اسلام می دانم و هر زمان لازم باشد به جنگ با صهیونیست ها می روم تأکید کرد: من قبلاً هم در دوران هشت سال دفاع مقدس به میدان نبرد رفتم و جنگیدم و هر وقت لازم باشد به میدان می روم و آماده خدمت به جبهه حق اسلام و مقاومت اسلامی هستم.

این سینماگر در بخش دیگری از این گفتگو خاطرنشان کرد: در حال حاضر نهادها و سازمان ها و ارگان ها باید به میدان بیایند و در راستای تولید فیلم ها و سریال هایی که حقانیت و مظلومیت جبهه مقاومت اسلامی را نشان می دهد کوشا باشند و دست به تولیدات این چنینی بزنند. سازمان صدا و سیما، سازمان سینمایی و سایر نهادهای فرهنگی و هنری و رسانه ای که بودجه تولید کار فرهنگی و هنری دارند باید در این راستا به شدت کوشا باشند.

عبدالعظیمی متذکر شد: ما باید در جمهوری اسلامی ایران صدای مظلومیت و حقانیت مردم مظلوم غزه و لبنان را در برابر توحش رژیم جنایتکار و غاصب صهیونیستی با تولیدات فرهنگی و هنری به گوش مردم دنیا برسانیم و امیدوارم که مسئولان و سیاست گذاران کلان فرهنگی هرچه سریع تر تدبیری عاجل برای این اتفاق داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.