سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۶

راسل کرو به «شهر شکسته» پیوست<BR>

راسل کرو

راسل کرو؛ بازیگر مطرح و برجسته هالیوودی، برای بازی در «شهر شکسته» با مسئولان سازنده این فیلم سینمایی قرارداد امضا کرده است.<BR>

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران (سینما پرس)، راسل کرو؛ بازیگر فیلم های سینمایی «گلادیاتور» (Gladiator)، «یک ذهن زیبا» (A Beautiful Mind) و «استاد و فرمانده: سمت دور دنیا» (Master and Commander: The Far Side of the World)، برای بازی در «شهر شکسته» (Broken City) با مسئولان سازنده این فیلم سینمایی قرارداد امضا کرده است.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، مارک والربگ؛ بازیگر فیلم های سینمایی «جنگجو» (The Fighter)، «سایر افراد» (The Other Guys) و «مکس پین» (Max Payne)، علاوه بر بازی در این فیلم سینمایی با همکاری شرکت فیلمسازی «امت/فورلا فیلمز»، آلن هوگز، راندال امت، جورج فورلا و استفان لوینسون تهیه کنندگی «شهر شکسته» را نیز برعهده دارند.

«شهر شکسته» با بودجه ای برابر با 60 میلیون دلار ساخته می شود و آلن هوگز و برایان تاکر به ترتیب به عنوان کارگردان و نویسنده در این فیلم سینمایی فعالیت می کنند.

این فیلم سیاسی هیجان انگیز داستان پلیس بازنشسته ای را به تصویر می کشد که برای انجام امور تحقیقاتی توسط یک شهردار استخدام می شود. راسل کرو و مارک والبرگ به ترتیب در نقش شهردار و پلیس بازنشسته بازی می کنند.

راسل کرو در سال گذشته در 2 فیلم سینمایی «رابین هود» (Robin Hood) و «سه روز آینده» (The Next Three Days) ایفای نقش کرده بود و در سال جاری نیز با فیلم سینمایی «مردی با مشت های آهنین» (The Man with the Iron Fists) روی پرده سینماها می رود.

همچنین کروز پیش از این در سال 2001 میلادی برای بازی در فیلم سینمایی «گلادیاتور» (Gladiator) موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شده است.

انتهای پیام/ ع م




ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.