یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۶

راسل کرو: پیش از اینکه گلادیاتور شوم عاشق ایتالیا بودم

راسل کرو

سینما پرس- گروه سینما/ راسل کرو که به بهانه نمایش «مردی از فولاد» در پنجاه و نهمین دوره جشنواره تائورمینا به ایتالیا سفر کرده است، در مراسم افتتاحیه این جشنواره بین‌المللی سخنرانی کرد.

به گزارش سینما پرس، پنجاه و نهمین دوره جشنواره فیلم تائورمینا شب گذشته با نمایش جدیدترین نسخه مجموعه فیلم‌های اکشن «سوپرمن» (Superman) به نام «مردی از فولاد» (Man of Steel) و سخنرانی راسل کرو برگزار شد.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، راسل کرو که مورد قدردانی مسئولان برگزارکننده این دوره از جشنواره فیلم تائورمینا نیز قرار گرفت، پس از به روی صحنه آمدن گفت: این نخستین حضور من در سیسیل است و شما به من جایزه هم اهدا می‌کنید. فکر می‌کنم بهتر است که بیشتر به اینجا بیایم.

 

راسل کرو که با تشویق حدود 4 هزار تماشاگر حاضر در «تئاترو آنتیکو» به روی صحنه آمده بود با اشاره به فیلم «گلادیاتور» (Gladiator) که پیش از این در سال 2000 میلادی در آن بازی کرده بود گفت: من همیشه عاشق ایتالیا بودم، حتی پیش از اینکه گلادیاتور شوم.

 

راسل کرو که پیش از این در سال 2000 میلادی برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «گلادیاتور» موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شده است، در فیلم سینمایی «مردی از فولاد» در نقش پدر «سوپر من» بازی می‌کند.

 

مسئولان برگزارکننده پنجاه و نهمین دوره جشنواره فیلم تائورمینا چندی پیش اعلام کرده بودند که فیلم سینمایی «تفنگدار تنها» (The Lone Ranger) به کارگردانی گور وربینسکی در مراسم اختتامیه این جشنواره به نمایش در می‌آید.

 

پنجاه و نهمین دوره جشنواره تائورمینا که شب گذشته آغاز به کار کرد، در تاریخ 22 ژوئن (یکم تیر) تابستان سال جاری به پایان می‌رسد.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.