چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۴

راسل کرو برای بازی در نقش «حضرت نوح» مذاکره می‌کند

راسل کرو

راسل کرو برای بازی در نقش «حضرت نوح» با مسئولان سازنده فیلم سینمایی «نوح» به کارگردانی دارن آرونوفسکی وارد مذاکره شده است.

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران (سینما پرس)، راسل کرو؛ بازیگر فیلم های سینمایی «گلادیاتور» (Gladiator)، «یک ذهن زیبا» (A Beautiful Mind) و «استاد و فرمانده: سمت دور دنیا» (Master and Commander: The Far Side of the World) برای بازی در نقش «حضرت نوح» با مسئولان سازنده فیلم سینمایی «نوح» (Noah) وارد مذاکره شده است.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی ورایتی، دارن آرونوفسکی؛ کارگردان فیلم های سینمایی «مرثیه ای برای رویا» (Requiem for a Dream)، «کشتی گیر» (The Wrestler) و «قوی سیاه» (Black Swan)کارگردانی فیلم سینمایی حضرت «نوح» را برعهده دارد و فیلمبرداری این فیلم سینمایی نیز در جولای سال جاری میلادی آغاز می شود.

جان لوگان؛ فیلمنامه نویس فیلم های سینمایی «آخرین سامورایی» (The Last Samurai)، «گلادیاتور» و «خلبان» (The Aviator) نیز به همراه آرونوفسکی و آری هندل فیلمنامه فیلم سینمایی حضرت «نوح» را براساس کتاب مقدس «انجیل» می نویسند.

دارن آرونوفسکی و اسکات فرنکلین تهیه کنندگان فیلم سینمایی حضرت «نوح» هستند و شرکت های فیلمسازی «پارامونت پیکچرز» و «نیو رجنسی» نیز مسئولیت اکران این فیلم سینمایی در آمریکای شمالی و سایر کشورهای جهان را برعهده دارند.

آرونوفسکی پیش از این درباره کارگردانی فیلم سینمایی «حضرت نوح» گفته بود: از زمانی کودکی تا به امروز، داستان حضرت نوح همیشه روی من تاثیر گزار بوده است. نسل های زیادی این فیلم حماسی را در آینده تماشا خواهند کرد و امیدوارم که بتوانم این داستان را به زیبایی هرچه تمام تر روی پرده نقره ای سینماها ببرم.

راسل کرو چندی پیش برای بازی در نقش «بازرس ژاور» با مسئولان سازنده فیلم سینمایی «بینوایان» (Les Miserables) قرارداد امضا کرده است.

این بازیگر برجسته سینما در سال 2010 میلادی در 2 فیلم سینمایی «رابین هود» (Robin Hood) و «سه روز آینده» (The Next Three Days) ایفای نقش کرده بود و در سال 2011 نیز با فیلم سینمایی «مردی با مشت های آهنین» (The Man with the Iron Fists) روی پرده سینماها رفت.

همچنین کرو پیش از این در سال 2001 میلادی برای بازی در فیلم سینمایی «گلادیاتور» (Gladiator) موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شده است.

انتهای پیام/ ع م/ ا ک



ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.