دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۲

بازی راسل کرو در نقش «حضرت نوح» قطعی شد

راسل کرو

سینما پرس-گروه سینما: مسئولان شرکت های فیلمسازی «پارامونت پیکچرز» و «نیو رجنسی» که مسئولیت ساخت و اکران جدیدترین اثر دارن آرونوفسکی به نام «حضرت نوح» را برعهده دارند، از قطعی شدن بازی راسل کرو در نقش «نوح» خبر دادند.<BR>

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران (سینما پرس)، مسئولان شرکت های فیلمسازی «پارامونت پیکچرز» و «نیو رجنسی» که مسئولیت ساخت و اکران جدیدترین اثر دارن آرونوفسکی به نام «حضرت نوح» (Noah) را برعهده دارند، روز گذشته به صورت رسمی اعلام کردند که بازی راسل کرو در نقش «نوح» در این فیلم سینمایی قطعی است و این بازیگر سینما برای ایفای نقش در این پروژه قرارداد رسمی امضا کرده است.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، جان لوگان؛ فیلمنامه نویس فیلم های سینمایی «آخرین سامورایی» (The Last Samurai)، «گلادیاتور» (Gladiator) و «خلبان» (The Aviator) به همراه آرونوفسکی و آری هندل فیلمنامه فیلم سینمایی حضرت «نوح» را براساس کتاب مقدس «انجیل» می نویسند.

دارن آرونوفسکی و اسکات فرنکلین تهیه کنندگان فیلم سینمایی «حضرت نوح» هستند و شرکت های فیلمسازی «پارامونت پیکچرز» و «نیو رجنسی» نیز مسئولیت اکران این فیلم سینمایی در آمریکای شمالی و سایر کشورهای جهان را برعهده دارند.

آرونوفسکی پیش از این درباره کارگردانی فیلم سینمایی «حضرت نوح» گفته بود: از زمان کودکی تا به امروز، داستان حضرت نوح همیشه روی من تاثیر گزار بوده است. نسل های زیادی این فیلم حماسی را در آینده تماشا خواهند کرد و امیدوارم که بتوانم این داستان را به زیبایی هرچه تمام تر روی پرده نقره ای سینماها ببرم.

راسل کرو که پیش از این در سال 2001 میلادی برای بازی در فیلم فیلم های سینمایی «گلادیاتور» موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد شده است، در فیلم های سینمایی مطرح و برجسته ای مانند «یک ذهن زیبا» (A Beautiful Mind) و «استاد و فرمانده: سمت دور دنیا» (Master and Commander: The Far Side of the World) و «رابین هوود» (Robin Hood) ایفای نقش کرده است.

فیلم های سینمایی «مرثیه ای برای رویا» (Requiem for a Dream)، «کشتی گیر» (The Wrestler) و «قوی سیاه» (Black Swan)از جمله آثار مطرح و برجسته ای هستند که دارن آرونوفسکی پیش از این ساخت آن ها را برعهده داشته است.

همچنین مسئولان شرکت های فیلمسازی «پارامونت پیکچرز» و «نیو رجنسی» چندی پیش نیز اعلام کردند که جدیدترین فیلم سینمایی دارن آرونوفسکی به نام «حضرت نوح» را در تاریخ 28 مارس 2014 میلادی (فروردین 1393) روی پرده سینماها می برند.

انتهای پیام/ ع م





ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.