چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۳

مجری طرح فیلم «اشیا از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیکترند»:

هاشمی: ما یک خروجی تحویل دادیم نمی‌دانم چرا کیفیت پایین آمد

اشیا از آنجه در آینه می بینید به شما نزدیکترند

سینماپرس-گروه سینماپرس/ بهزاد هاشمی؛ مجری طره فیلم «اشیا» در مورد افت کیفیت تصویر درنمایش فیلم در برج میلاد گفت: ممکن است در کپی هایی که دفتر جشنواره از آن خروجی تحویلی ما گرفته است مشکلی به وجود آمده باشد ولی کپی ما تست شده و قابل قبول بود.

بهزاد هاشمی؛ مجری طرح فیلم «اشیا از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیکترند» در مصاحبه با خبرنگار سینماپرس در مورد کیفیت پایین صدا فیلم در اکران روز یکشنبه در برج میلاد گفت: علت این رخداد مشکل فنی برج میلاد بود. ما برای فیلم سه نوع صدای مونو، استریو و sr کار کردیم و در نهایت نسخه sr  را تحویل جشنواره دادیم.

 

وی افزود: من آنقدر در طول فیلم حواسم به درجه صدا بود که نتوانستم فیلم را ببینم. در حالی که نسخه نهایی را در لابراتوار تست کرده بودیم و در سینما آزادی هم تست کردیم، هیچ مشکلی نداشت.

 

مجری طرح فیلم «اشیا» ادامه داد: فقط برای فیلم نزدیک به 10 روز کارکرده بودیم تا صدای آن را به صورت sv  دربیاوریم. خیلی هم زود کار را به جشنواره تحویل دادیم و اصلا عجله ای نداشتیم که به این اتفاق منجر شود. می شود گفت اولین فیلمی بود که به جشنواره تحویل داده شد، چک شد و نقطه نظرات را دادند. حتی به طور کامل مورد تایید قرار گرفت.

 

هاشمی در مورد تله فیلم بودن فیلم در ابتدا توضیح داد: «اشیا» اصلا قرار نبود برای تلویزیون ساخته شود. حدس و گمان هایی می شد که ممکن است با تلویزیون به توافق برسیم.

 

وی ادامه داد: از اول فیلم دیجیتال بود و می خواستیم اگر قابل قبول در آمد برای مجوز 35 میلی متری آن اقدام کنیم. بعد می خواستیم ببینیم به کجا باید فیلم را بدهیم که سرمایه آن برگردد.

 

این مجری طرح در مورد اشکال ایجاد شده در کیفیت تصویر اینگونه بیان داشت: سال های پیش ما فیلم را در 4 نسخه کپی می کردیم و تحویل جشنواره می دادیم که مشکلی پیش نیاید. امسال 1 خروجی دادیم و نمی دانیم که دفتر جشنواره چند کپی و خروجی از آن کشیده است.

 

وی در پایان تاکید کرد: ممکن است در کپی هایی که دفتر جشنواره از آن خروجی تحویلی ما گرفته است مشکلی به وجود آمده باشد ولی کپی ما تست شده و قابل قبول بود.

 

گفتنی ست، فیلم «اشیا از آنچه در آینه می بینید به شما نزدیکترند» به کارگردانی نرگس آبیار در روز یکشنبه -15 بهمن- در برج میلاد در حالی به نمایش درآمد که با مشکلات افت کیفیت تصویر و نارسایی صدا مواجه شد.

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.