سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۴

در چهل و نهمين جشنواره منطقه ای/

بام ايران ميزبان سينماي جوان شد

آرم انجمن سینمای جوانان ایران*

سینماپرس-گروه سینما/ چهل و نهمين جشنواره منطقه اي سينماي جوان تیرماه امسال در استان چهارمحال و بختياري، شهرستان شهركرد برگزار خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، چهل و نهمين جشنواره منطقه اي سينماي جوان  از تاريخ 10 تا 13  تيرماه  سال 1392  به مدت چهار روز در استان چهارمحال و بختياري شهرستان شهركرد با حضور استانهاي آذربايجان شرقي و غربي، اردبيل، زنجان، گيلان، كرمان، سيستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان رضوي، خراسان شمالي، خراسان جنوبي، گلستان، خوزستان، لرستان، مركزي و چهارمحال و بختياري برگزار مي شود.

 

این گزارش می افزاید، معاونت جشنواره ها، اموربين الملل و بازرگاني اين انجمن، هدف جشنواره را ارتقاي سطح آگاهي، تجربه و بينش نسل جوان براي نيل به سينماي ملي، با هدف بسط و تعميم ارزش هاي والاي ديني و هويتي، تحكيم خانواده، موضوعات اجتماعي و فرهنگي، اميد، عدالت، فرهنگ شهادت و دفاع مقدس، دستاوردهاي جديد علمي، ظرفيت هاي  فرهنگي، تمدني، تاريخي و جغرافيايي كشور،  با نگاه به پرورش هنرمنداني متعهد، خلاق و توانمند كه موجب دستيابي به آثار فاخر فيلم كوتاه مي شود و معرفي و ارزيابي بهترين توليدات يك ساله در مناطق فوق الذكر است،  اعلام کرده است.

 

بنابر این گزارش، جشنواره در 3 بخش مسابقه­ي فيلم كوتاه، فيلمنامه و عكس برگزار خواهد شد.

 

بر طبق اعلام روابط عمومي انجمن سینمای جوانان ایران، از هم اكنون تا 23 ارديبهشت ماه علاقه مندان و هنرمندان 15 استان ذكر شده در اين خبر مي توانند جهت شركت در جشنواره و ثبت نام به روش اينترنتي به سايت انجمن به نشاني www.iycs.ir مراجعه کنند.

 

گفتنی ست، چهل و نهمين جشنواره منطقه اي سينماي جوان توسط انجمن سينماي جوانان ايران و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهارمحال و بختياري  به دبيري حسين گنجي ارجنگي مدير كل  استان تیرماه امسال در شهركرد با عنوان بام ايران برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.