سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۴

یک جشنواره ایتالیایی از تهیه‌کننده «باشگاه دعوا» قدردانی می‌کند

آرنون میلچان

سینما پرس- گروه سینما/ مسئولان برگزارکننده این دوره از جشنواره ایشیا با اهدای جایزه افسانه‌ای این جشنواره ایتالیایی به آرنون میلچان از این کارگردان هالیوودی قدردانی می‌کنند.

به گزارش سینما پرس، آرنون میلچان؛ تهیه‌کننده بسیاری از فیلم‌های موفق هالیودی مانند «باشگاه دعوا» (Fight Club)، «روزی روزگاری در آمریکا» (Once upon a Time in America) و «محرمانه ال. ای» (L. A. Confidential) با دریافت جایزه افسانه‌ای این دوره از جشنواره فیلم و موسیقی ایشیا، مورد قدردانی مسئولان برگزارکننده این جشنواره ایتالیایی قرار می‌گیرد.

 

بنابر گزارش هالیوود رپورتر، میلچان در اظهارات خود پس از با خبر شدن از دریافت این جایزه گفت که دریافت جایزه افسانه‌ای جشنواره ایشیا رویایی است که برای او به واقعیت تبدیل شده است. همچنین پاسکال وایسدومینی؛ موسس این جشنواره ایتالیایی نیز در بیانیه‌ای میلچان 68 ساله را یکی از موفق‌ترین تهیه‌کنندگان حوزه سینما خواند.

 

میلچان که در طول دوران فعالیت خود در عرصه سینما تهیه‌کنندگی بیش از 120 اثر را برعهده داشته است در سال 1998 میلادی برای تهیه‌کنندگی فیلم سینمایی «محرمانه ال. ای» نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم شد.

 

جشنواره فیلم و موسیقی ایشیا که در سال جاری یازدهمین دوره خود را تجربه می‌کند بین روزهای 13 تا 21 جولای (22 تا 30 تیر) تابستان سال جاری در جزیره ‌ایشیا که در سواحل ناپل واقع شده است، برگزار می‌شود.

 

مسئولان جشنواره فیلم و موسیقی ایشیا در سال گذشته جایزه افسانه‌ای این جشنواره ایتالیایی را به ویتوریو و پائولو تاویانی اهدا کردند. برادران تاویانی در زمستان سال 2012 میلادی موفق شده بودند برای ساخت فیلم سینمایی «سزار باید بمیرد» (Caesar Must Die) جایزه خرس طلایی بهترین فیلم جشنواره فیلم برلین را دریافت کنند.

 

فیلم سینمایی «سزار باید بمیرد» در سال گذشته به عنوان نماینده ایتالیا به آکادمی اسکار نیز ارسال شده بود.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.