سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۸

تام کروز به «ماموریت: غیرممکن 5» پیوست

تام کروز

سینما پرس- گروه سینما/ تام کروز؛ ستاره آثار دنباله‌دار «ماموریت: غیرممکن» برای ایفای نقش در قسمت پنجم این مجموعه فیلم‌های اکشن نیز قرارداد امضا کرده است.

به گزارش خبرنگار سینما پرس، پس از موفقیت چشمگیر چهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های اکشن «ماموریت: غیرممکن» (Mission: Impossible) در گیشه سینماهای جهان، مسئولان شرکت‌های فیلمسازی «پارامونت پیکچرز» و «اسکایدنس» به تازگی از ساخت پنجمین قسمت از این آثار دنباله‌دار خبر دادند.

 

بنابر گزارش ورایتی، مسئولان این دو شرکت فیلمسازی علاوه بر خبر ساخت پنجمین قسمت «ماموریت: غیرممکن» اعلام کردند که با تام کروز؛ ستاره قسمت‌های پیشین این آثار دنباله‌دار نیز برای ایفای نقش و فعالیت به عنوان تهیه‌کننده پنجمین قسمت از این فیلم‌ها قرارداد امضا کرده‌اند.

 

تام کروز به همراه جی. جی آبرامز تهیه‌کنندگی قسمت پنجم «ماموریت: غیرممکن» را برعهده دارد. کروز و آبرامز پیش از تهیه‎کنندگی قسمت‎های سوم و چهارم این مجموعه فیلم‌های اکشن را نیز برعهده داشتند.

 

مسئولان «پارامونت پیکچرز» و «اسکایدنس» هنوز نویسنده فیلمنامه، کارگردان و تاریخ آغاز فیلمبرداری پنجمین قسمت مجموعه فیلم‌های سینمایی «ماموریت: غیرممکن» را انتخاب و معرفی نکرده‌اند.

 

چهار قسمت پیشین مجموعه آثار اکشن «ماموریت: غیرممکن» در سال‌های 1996، 200، 2006 و 2011 میلادی روی پرده سینماهای سراسر جهان رفته‌اند و به ترتیب فروشی برابر با 457، 546، 397 و 694 میلیون دلار را برای خود رقم زده‌اند.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.