چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۲

کریستوفر والتز در «فروشگاه آب نبات فروشی» به رابرت دنیرو پیوست

دنیرو و کریستف والتس

سینما پرس- گروه سینما/ مسئولان سازنده فیلم سینمایی «فروشگاه آب نبات فروشی» پس از رابرت دنیرو این بار با کریستوفر والتز قرارداد امضا کرده‌اند.

به گزارش سینما پرس، کریستوفر والتز؛ بازیگر فیلم‌های سینمایی «جانگو رها شده» (Django Unchained)، «حرام‌زاده‌های لعنتی» (Inglourious Basterds) و «کشتار» (Carnage) برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «فروشگاه آب نبات فروشی» (Candy Store) با مسئولان سازنده این فیلم سینمایی قرارداد امضا کرده است.

 

استودیوهای فیلمسازی «گود یونیورس» و «لاینزگیت» تهیه‌کنندگان فیلم سینمایی «فروشگاه آب نبات فروشی» هستند و استفن گوگان که فیلمنامه این فیلم اکشن را نوشته است نیز کارگردانی آن را برعهده دارد.

 

مسئولان سازنده «فروشگاه آب نبات فروشی» پیش از این اعلام کرده بودند که با بازیگران مطرح و برجسته دیگری مانند رابرت دنیرو، جیسون کلارک و عمر سای قرارداد امضا کرده‌اند.

 

«لاینز گیت» و «گود یونیورس» فیلم سینمایی «فروشگاه آب نبات فروشی» را به ترتیب در سینماهای آمریکای شمالی و سایر کشورهای جهان اکران می‌کنند.

 

فیلم سینمایی «فروشگاه آب نبات فروشی» داستان یک مامور مخفی بازنشسته را به تصویر می‌کشد که متوجه می‌شود مکان سازمان جهانی که برای آن‌ها کار می‌کرده اکنون در حیاط پشتی فروشگاهش است. 

 

کریستوفر والتز پیش از این در سال‌های 2010 و 2013 میلادی برای ایفای نقش در فیلم‌های سینمایی «حرام‌زاده‌های لعنتی» و «جانگو رها شده» موفق به دریافت 2 جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده است.

 

انتهای پیام/ ع م - ب. ب

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.