جمعه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۷

اندی گارسیا در یک فیلم اکشن کمدی بازی می‌کند

اندی گارسیا

سینما پرس- گروه سینما/ اندی گارسیا برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «بیا پلیس شویم» با مسئولان سازنده این پروژه اکشن کمدی قرارداد امضا کرده است.

به گزارش سینما پرس، اندی گارسیا؛ بازیگر فیلم‌های سینمایی «پدر خوانده» 2 (The Godfather: Part II)، «غیرقابل‌دسترس‌ها» (The Untouchables) و «مادلیانی» (Modigliani)  برای بازی در فیلم سینمایی «بیا پلیس شویم» (Let’s Be Cops) با مسئولان سازنده این پروژه اکشن کمدی قرارداد امضا کرده است.

 

بنابر اظهارات مسئولان سازنده فیلم سینمایی «بیا پلیس شویم»، دیمون وایانس جونیور و جیک جانسون نیز از جمله بازیگرانی هستند که پیش از اندی گارسیا برای بازی در این اثر قرارداد امضا کرده‌اند.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، لوک گرینفیلد کارگردان «بیا پلیس شویم» است و داستان «بیا پلیس شویم» درباره 2 دوست (وایانس و جانسون) است که با زندانی کرد 2 مامور پلیس لباس‌های فرم آن‌ها را قرض می‌گیرند و تلاش می‌کنند تا شرایط زندگی خود را با این وسیله بهبود ببخشند، اما با برخورد با یک جنایتکار روسی دچار مشکلاتی می‌شوند.

 

اندی گارسیا نیز در این فیلم سینمایی در نقش کارآگاهی بازی می‌کند که رییس این دو پلیس جعلی می‌شود. مسئولان سازنده «بیا پلیس شویم» اعلام کرده‌اند که فیلمبرداری این پروژه در تابستان سال جاری و در آتلانتا کلید می‌خورد.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.