سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۰

با جشنواره فیلم اولی ها/

جهانگير الماسي: آينده سينماي ايران از ميان همين سينماگران جوان رقم خواهد خورد

جهانگیر الماسی در جلسه رئیس سازمان سینمایی با صنوف سینما

جهانگير الماسي درباره جشنواره فيلم اولي ها گفت: این جشنواره، جشنواره نوپايي است كه در سال گذشته با موفقيت در تهران با حضور جوان هاي زيادي از سراسر كشور برگزار شد.

جهانگير الماسي كارگردان و بازيگر سينما درباره اهميت برگزاري جشنواره فيلم اولي ها عنوان كرد : جشنواره فيلم اولي جشنواره نوپايي است كه در سال گذشته با موفقيت در تهران با حضور جوان هاي زيادي از سراسر كشور برگزار شد. جشنواره اي كه با هدف گذاري صحيح و درست از سوي انجمن سينماي جوانان در جهت رصد و شناسايي استعداد هاي جوان از سراسر كشور براي ورود به سينما راه اندازي شد.


بازيگر پشت پرده مه با تاكيد بر اهداف آموزشي اين جشنواره گفت : در يك پروسه اصولي ومنطقي جوانان با ديدن آموزش توسط اساتيد مجرب و كار بلد با حمايت انجمن مجال و فرصت استفاده از آموخته هايشان را در قالب فيلم سازي به دست مي آورند و با اين شيوه اعتماد به نفس كارگرداني و خلق اثر را به دست مي آورند. جوانان براي موفقعيت در كارشان نيازمند اين نوع حمايت ها هستند و معتقدم بايد برگزاري جشنواره به لحاظ مالي و افزايش بخش هاي جشنواره مورد حمايت جدي متوليان سينما قرار بگيرد. آينده سينماي ايران در سال هاي بعد از ميان همين سينماگران جوان رقم خواهد خورد .


گفتنی ست، براي شركت در دومين جشنواره فيلم اولي ها ، علاقه مندان جهت ارسال اثر به دبيرخانه جشنواره تا امروز- 31 ارديبهشت ماه - فرصت دارند.

شايان ذكر است آثار مي تواند در دو زير مجموعه داستاني و مستند و با زمان حداقل 3 و حداكثر 10 دقيقه باشند

ده اثر برتر در جشنواره به انتخاب هيئت داوران، علاوه بر لوح تقدير جايزه نقدي نيز دريافت مي کند

دومين جشنواره فيلم اولي ها توسط انجمن سينماي جوانان ايران و به دبيري هاشم ميرزاخاني برگزار مي شود

 

انتهای پیام/ع/ن.ف/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.