چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۹

کارگردان فیلم زندگی‌نامه جیمز دین معرفی شد

جیمز دین

سینما پرس- گروه سینما/ آنتون کاربین کارگردان فیلم «زندگی» است و فیلمبرداری این فیلم سینمایی از اویل سال 2014 میلادی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار سینما پرس، «زندگی» داستان دوستی بین جیمز دین؛ بازیگر افسانه‌ای هالیوود و دنیس استاک؛ عکاس مجله «لایف» است. استاک یک عکاس جوانی بوده است که برای آژانس خبری «مگنوم» کار می‌کرده است که ناگهان با پیشنهاد عکس گرفتن از جیمز دین زندگی‌اش دچار تغیر می‌شود. دوستی استاک و دین در سفرهای این دو به لوس آنجلس، نیویورک و ایندیانا شکل می‌گیرد و استاک بیشتر عکس‌هایی که اکنون بسیار معروف هستند را از جیمز دین می‌گیرد.

 

یان چانینگ؛ تهیه‌کننده برنده جایزه اسکار فیلم سینمایی «سخنرانی پادشاه» (The King’s Speech) به همراه مایکل فاسبندر و استودیو فیلمسازی «سی-ساو فیلمز» تهیه‌کنندگان فیلم سینمایی «لایف» هستند.

 

لوک دیویس فیلمنامه «لایف» را می‌نویسد و این فیلم سینمایی با بودجه‌ای برابر با 10 تا 15 میلیون دلار در اویل سال 2014 میلادی کلید می‌خورد.

 

جیمز بایرُن دین در تاریخ 8 فوریه 1931در ایندیانا به دنیا آمد و در 30 سپتامبر سال 1955 میلادی در ایالت کالیفرنیا از دنیا رفت. او نخستین بازیگری بود که پس از مرگ نامزد اسکار شد و تنها شخصی است که دو بار پس از مرگش نامزد اسکار شده است، مرگ نابهنگام دین در ایجاد جایگاه افسانه‌ایش موثر بود.

 

فیلم‌های سینمایی «شورش بی دلیل» (Rebel Without a Cause)، «شرق بهشت» (East of Eden) و «غول» (Giant) برجسته‌ترین فیلم‌هایی هستند که جیمز دین در دوران فعالیت خود به عنوان بازیگر در آن‌ها ایفای نقش کرده‌ است.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.