سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۰

ساخت «پاندای کونگفو ‌کار3» ماه آینده آغاز می‌شود

نمایی از فیلم پاندای کونگ فو کار به کارگردانی جنیفر یو

سینما پرس- گروه سینما/ مسئولان استودیو «دریم ورکز» اعلام کردند که تولید قسمت سوم انیمیشن سینمایی «پاندای کونگفو کار» از ماه آینده آغاز می‌شود.

به گزارش سینما پرس، پس از اینکه مسئولان «دریم ورکز» چندی پیش تاریخ اکران قسمت سوم انیمیشن سینمایی «پاندای کونگفو کار» (Kung Fu Panda) را از سال 2016 به 2015 میلادی تغییر دادند، اینبار اظهار کردند که تولید این پروژه از ماه آینده آغاز می‌شود.

 

بنابر اظهارات مسئولان سازنده قسمت سوم «پاندای کونگفو کار»، این انیمیشن سینمایی در تاریخ 23 دسامبر (دی ماه) سال 2015 میلادی روی پرده سینماهای آمریکای شمالی و سایر کشورهای جهان می‌رود.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، جنیفر یو کارگردان قسمت سوم «پاندای کونگ فو کار» است و جاناتان آیبل و گلن برگر نیز فیلمنامه این انیمیشن سینمایی را نوشته‌اند. ست روگن، آنجلینا جولی و مدز میکلسن نیز از جمله بازیگران مطرح و برجسته‌ای هستند که به جای شخصیت‌های این پروژه حرف زده‌اند.

 

قسمت نخست انیمیشن «پاندای کونگفو کار» با اکران در سال 2008 میلادی توانست فروشی برابر با 632 میلیون دلار را در سینماهای سراسر جهان برای خود رقم بزند. قسمت دوم این آثار نیز با اکران در سال 2011 فروشی برابر با 665 میلیون دلار را کسب کرد.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.