شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۱

سوفیا لورن در فیلم پسرش بازی می‌کند

سوفیا لورن

سینما پرس- گروه سینما/ سوفیا لورن در فیلم سینمایی «صدای انسان» به کارگردانی ادواردو پونتی به عنوان نقش اول زن بازی می‌کند.

به گزارش سینما پرس، سوفیا لورن؛ بازیگر افسانه‌ای ایتالیایی فیلم‌های سینمایی «ال سید» (El Cid)، «یک روز مخصوص» (A Special Day) و «دو زن» (Two Woman) به تازگی اعلام کرده است در یک فیلم سینمایی که کارگردانی آن را پسرش برعهده دارد ایفای نقش می‌کند.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، عنوان فیلمی که لورن 78 ساله در آن بازی می‌کند «صدای انسان» (The Human Voice) است و ادواردو پونتی؛ فرزند این بازیگر صاحب نام نیز کارگردانی آن را برعهده دارد.

 

ژان کوکتو؛ نویسنده و شاعر فرانسوی فیلمنامه «صدای انسان» را نوشته است و این فیلم سینمایی ماجرای نخستین تجربه نمایش تک نفره شخصی را در سال 1930 به تصویر می‌کشد. نکته قابل توجه درباره این فیلم سینمایی این است که برخلاف نسخه نمایشی «صدای انسان» که به زبان فرانسوی بوده، نسخه سینمایی آن به زبان ایتالیایی است.

 

فیلمبرداری «صدای انسان» که پیش بینی شده است 3 هفته به طول انجامد از ماه جاری در سه شهر رم، ناپل و اوستیا آغاز می‌شود.

 

سوفیا لورن برای آخرین بار در سال 2010 میلادی جلوی دوربین فیلم تلویزیونی «خانه من اگر پر از آینه باشد» (My House If Full of Mirrors) رفته است. این فیلم زندگی لورن را به تصویر می‌کشد و این بازیگر ایتالیایی در این اثر در نقش مادر خودش بازی کرده است. مارگارت مید نیز در این پروژه در نقش دوران جوانی سوفیا لورن بازی کرده است.

 

لورن پس از یک دهه در فیلم سینمایی «صدای انسان» به عنوان نقش اول زن بازی می‌کند. این بازیگر صاحب نام پیش از این در سال 2004 میلادی در فیلم سینمایی «خیلی رمانتیک ... الان وقت فلفل دلمه است» (Too Much Romance … It’s Time For Stuffed Peppers) به کارگردانی لینا ورتمولر به عنوان نقش اول زن بازی کرده بود.

 

همچنین «صدای انسان» نخستین فیلمی نیست که لورن در اثری به کارگردانی پسرش ایفای نقش می‌کند. او پیش از این در سال 2002 میلادی نیز در فیلم سینمایی «بین بیگانگان» (Between Strangers) به کارگردای پونتی 40 ساله نیز ایفای نقش کرده بود.

 

سوفیا لورن پیش از این در سال 1962 میلادی برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «دو زن» موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شده است.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.