سه‌شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۶

جیمز کامرون «فرشته جنگ» را 2017 کلید می‌زند

جیمز کامرون

سینما پرس- گروه سینما/ جیمز کامرون در جدیدترین مصاحبه خود اظهار کرده است که پس از ساخت قسمت دوم و سوم «آواتار» ساخت فیلم سینمایی «فرشته مرگ» را آغاز می‌کند.

به گزارش سینما پرس، جیمز کامرون در نشست مطبوعاتی که در مکزیکوسیتی برگزار شده بود اعلام کرده است که قصد دارد پس از به اتمام رسیدن ساخت قسمت‌های دوم و سوم مجموعه فیلم‌های اکشن فانتزی «آواتار» (Avatar) در سال 2017 میلادی تولید فیلم سینمایی «فرشته مرگ» (Battle Angel) را آغاز کند.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، کامرون درباره «فرشته جنگ» گفته است که این پروژه نسبت به مجموعه فیلم‌های سینمایی «آواتار» از گستردگی شخصیت و شیوه بیان داستان با استفاده از تکنولوژی جدیدتر برخوردار است.

 

جیمز کامرون براساس رمان تصویری (کمیک بوک) که یوکیتو کیشیرو در سال 1993 میلادی نوشته است فیلمنامه فیلم سینمایی «فرشته مرگ» را می‌نویسد و این پروژه که به احتمال زیاد دنباله آن نیز ساخته می‌شود درباره دختری است که از زندگی پیشین خود تنها می‌تواند این موضوع را به خاطر آورد که یک جنگجو و چهره معروف ورزشی بوده است.

 

آخرین فیلم ساخته شده توسط کامرون «آواتار» نام دارد که با اکران در سال 2009 میلادی توانست فروشی برابر با 2 میلیارد و 782 میلیون دلار را در سراسر جهان برای خود رقم بزند و عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما را به خود اختصاص دهد.

 

کامرون در حال حاضر مشغول ساخت قسمت‌های دوم و سوم «آواتار» است. بنابر اظهارات مسئولان سازنده این 2 فیلم سینمایی، قسمت دوم «آواتار» در سال 2015 میلادی روی پرده سینماهای آمریکای شمالی و سایر کشورهای جهان می‌رود.

 

«نابودگر» (Terminator) و «تایتانیک» (Titanic) دیگر فیلم‌های سینمایی برجسته و پرفروشی هستند که کامرون پیش از این ساخت آن‌ها را برعهده داشته است.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.