سه‌شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۱

عکس‌های نائومی واتس در نقش «پرنسس دایانا» منتشر شد

نائومی واتس

سینما پرس- گروه سینما/ مسئولان سازنده فیلم سینمایی «دایانا» نخستین عکس‌های نائومی واتس که در این فیلم سینمایی به عنوان پرنسس دایانا بازی می‌کند را منتشر کردند.

به گزارش سینما پرس، همزمان با نزدیک شدن به تاریخ اکران فیلم سینمایی «دایانا» (Diana)، مسئولان سازنده این پروژه نخستین عکس‌های نائومی واتس که در این فیلم درام به عنوان پرنسس دایانا بازی می‌کند را منتشر کردند.

 

عکس‌های منتشر شده واتس را به تصویر می‌کشد که از جواهرات معروف‌ترین جواهرسازی سوییسی به نام «کوپارد» استفاده کرده است. همچنین در یکی از عکس‌های منتشر شده واتس (پرنسس دایانا) در حال خروج از یکی از فروشگاه‌های این جواهر فروشی معروف و لوکس است.

 

نائومی واتس

 

بنابر گزار هالیوود ریپورتر، علاوه بر نائومی واتس، چهره های سینمایی دیگری مانند ناوین اندروز، داگلاس هاج و ژولیت استیونسون از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم زندگی‌نامه «پرنسس دایانا» ایفای نقش کرده‌اند.

 

شرکت های فیلمسازی «هانوی فیلمز» و «امبانکمنت فیلمز» نیز به طور مشترک این فیلم سینمایی را روی پرده سینماهای آمریکای شمالی و سایر کشورهای جهان می برند. اولیویر هیرشبیگل کارگردان «دایانا» است و استفان جفریس نیز فیلمنامه این فیلم سینمایی را نوشته است.

 

مسئولان شرکت فیلمسازی «اکوز فیلمز» که تهیه‌کنندگی فیلم زندگی‌نامه پرنسس دایانا را برعهده دارند، در تیر ماه سال گذشته به صورت رسمی اعلام کردند که عنوان این پروژه را از «گیر افتاده در پرواز» (Caught in Fly) به «دایانا» تغییر داده‌اند.

 

نائومی واتس

فیلم سینمایی زندگی پرنسس دایانا یک سال آخر عمرش پیش از تصادفش در تونل جاده «پونت دو لالما» پاریس و رابطه او با دکتر هاسنات خان را به تصویر می‌کشد.

 

پرنسس دایانا همسر اول شاهزاده چارلز بود که در سن سی و شش سالگی در یک حادثه رانندگی در پاریس درگذشت. ورود به خانواده سلطنتی بریتانیای کبیر، زیبایی، مُدگرایی و کمک های انسان دوستانه، دایانا را به یکی از سرشناس‌ترین و محبوب ترین زنان جهان تبدیل کرد. مرگ دایانا یکی از خبرسازترین وقایع سال بود و تا مدتها فشار افکار عمومی  روی خانواده سلطنتی پادشاهی متحده بویژه ملکه الیزابت و پرنس چارلز سایه افکنده بود.

 

نائومی واتس

فیلم سینمایی «دایانا» در تاریخ 20 سپتامبر (29 شهریور) تابستان سال جاری روی پرده سینماهای انگلستان و سراسر جهان می‌رود.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.