یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۶

با حمایت موسسه تصویر شهر در ایوانش/

کنسرت «موسیقی سینما» مرور می‌شوند

کنسرت موسیقی سینما در ایوانش شمس

سینماپرس-گروه سینما/وسیقی آثار ماندگار سینمای ایران و جهان با عنوان «سینما موسیقی» با حمایت موسسه تصویرشهر به صورت زنده در ایوان شمس اجرا می شود.

به گزارش سینماپرس، موسیقی آثاری از سینمای ایران و جهان همراه با نمایش بخشی از فیلم، توسط گروه ایستگاه به همراهی ارکستر کنسرتانت از ۲۲ مرداد ماه در ایوان شمس اجرا خواهد شد.

 

بنابراین گزارش، گروه ایستگاه در سال ۹۰ فعالیت خود را به آهنگسازی رضا فانید و خوانندگی مهدی نوروزی در سبک پاپ راک آغاز کرد و موفق شد طی این سال ها اجراهای مستقل برگزار کند. ارکستر کنسرتانت نیز که فعالیت خود را در سال ۹۱ با تلاش رضا فانید و رهام مقدسی آغاز کرد ، در مدت زمان کوتاهی ضمن اجرای چندین اجرای دانشجویی موفق، در جشنواره شمسه سال ۹۱ تهران نیز به عنوان گروه اول بخش کلاسیک برگزیده شد.

 

از موسیقی آثار ماندگار سینمای ایران که قرار است در این برنامه اجرا شود می‌توان به موسیقی فیلم های سینمایی: «از کرخه تا راین»، «طلا و مس»، «بوی پیراهن یوسف»، بوسیدن روی ماه و... اشاره کرد.

 

بنابراین گزارش، تهیه کنندگی این برنامه را سیدهادی منبتی و مدیریت گروه را مازیار رضاخانی برعهده دارند. این کنسرت به رهبری رضا فانید و خوانندگی مهدی نوروزی از ۲۲ مرداد تا ۱ شهریور هر شب از ساعت ۲۱ الی ۲۳ در ایوان شمس به روی صحنه می‌رود.

 

انتهای پیام/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.