شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۳

فیلمی از شهریار بحرانی

اکران مستند «حجاب راه رستگاری» در ایوان شمس

حجاب در رستگاری

مجموعه مستند «حجاب راه رستگاری» به کارگردانی شهریار بحرانی در ایوان شمس به نمایش در می آید.

به گزارش سینماپرس مجموعه مستند «حجاب راه رستگاري» به کارگردانی و تهیه کنندگی شهریار بحرانی روز یکشنبه ۲۵ اسفندماه ساعت ۱۰ صبح با حضور عوامل فیلم در ایوان شمس به نمایش در می آید.

بنابراین گزارش، این مجموعه مستند در ۲۰ قسمت ۲۵ دقيقه اي به طريق ديجيتالي و با استفاده از جلوه هاي ويژه رايانه اي با موضوع فرهنگ حجاب و عفاف به كارگرداني و تهيه كنندگي شهريار بحراني و با حمایت موسسه تصویر شهر توليد شده است.

 شهريار بحراني در اين مجموعه مستند سعي کرده است با نگاهي نو، مفاهيم قرآني و احاديث ائمه اطهار(ع) را در رابطه با مسائلي همچون حجاب، عفاف، حيا و حفاظت از وجوهات انساني را به زبان تصوير بيان كند به گونه اي كه با ايجاد احساس در يك فضاسازي مناسب به تفهيم مفهوم واقعي حجاب بپردازد.

هدف از ساخت این مستند ارائه راهکارهای متعالی درباره ایجاد فهم صحیح و دقیق نسبت به جایگاه فلسفه حجاب نزد خداوند و در پی آن پیدایش انگیزه و گرایش درونی به این مقوله در میان مخاطبان است.

مستند «حجاب راه رستگاری» با حضور عوامل و جمعی از هنرمندان روز یکشنبه ۲۵ اسفند ماه ساعت ۱۰ صبح در سالن اشراق ایوان شمس واقع در بزرگراه شهید گمنام (جلال آل احمد)، ابتدای بزرگراه کردستان به نمایش در می آید و با توجه به ظرفیت محدود اکران تنها حضور اهالی رسانه آزاد است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.