سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳

کارگردان فیلم کوتاه «بالکن»:

ایده‌های فیلمسازی باید مقبول جامعه باشد

علی قدرتی

علی قدرتی؛ کارگردان فیلم کوتاه «بالکن» گفت: چیزی که خود شخص می سازد ممکن است از طرف جامعه مورد قبول نباشد برای همین کارگردان باید خود را با جامعه و خواسته های آن وقف دهد.

علی قدرتی؛ کارگردان فیلم کوتاه «بالکن» در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس، از ادامه ساخت این فیلم کوتاه خبر داد و گفت: تدوین این فیلم تمام شده و اکنون در مرحله صداگذاری است و صداگذاری آن را جواد غلامرضایی انجام می دهد. انتخاب موسیقی آن هم بر عهده غلامرضایی است زیرا او نوازنده و آهنگساز نیز هست.

وی بیان کرد: این فیلم اگر مورد تایید انجمن قرار گیرد در جشنواره فیلم کوتاه سال آینده شرکت می کند.

قدرتی ادامه داد:این فیلم در ۶ دقيقه با فرمت HD به برداشت انسان از پديده ها در نگاه اول و قضاوت درباره واقعيت داشتن يا نداشتن آنچه می بينيم، می پردازد.

وی در رابطه با ساخت فیلم کوتاه جدید خود، بیان کرد: دو مورد کار جدید را در ذهن دارم که باید با دوستان به توافق برسیم. چیزی که خود شخص می سازد ممکن است از طرف جامعه مورد قبول نباشد. کارگردان باید خود را با شرایط  وقف دهد شاید مورد پسند نباشد و شخص کمی از خواسته های خود دور شود اما باید در این راهی که هست پیشرفت کند. من نیز فیلمنامه ها را خودم می نوسیم و از جایی هم اقتباس نمی کنم.

گفتنی است فیلم کوتاه «بالکن» چهارمین تجربه کارگردانی فیلم کوتاه علی قدرتی است. وی بیش از این دو فیلم کوتاه «کوتاه کفاره» و «اتاق تنهایی» را در مدرسه مسعود کیمیایی ساخته است و فیلم کوتاه «سايه سيگار» دیگر ساخته او است که رتبه دوم جشنواره سلامت در سال ۹۲ را کسب کرده است.

عوامل فیلم کوتاه «بالکن»: نويسنده وكارگردان: علي قدرتی، تصوير بردار و تدوينگر: محمود محمد پور، عكاس: محمد صادق قمی، صدابردار: حسين حاجی رضايی، صدا گذار جواد غلامرضايی، منشی صحنه : زينب كريمی، بازيگران: قاسم هتل چی، مصطفی مقيمی، مجيد اصغری هستند.

شایان ذکر است این فیلم کوتاه با حمایت انجمن سینمای جوان تولید می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.