یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱

دی ماه ۹۳؛

ششمین جشنواره نماز و نیایش برگزار می‌شود

جشنواره نماز و نیایش*

سینماپرس: طی توافق مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، ششمین جشنواره نماز و نیایش در دی ماه سال جاری برگزار می شود.

بر پایه این گزارش، در جلسه مشترک «حبیب ایل‌‍بیگی»، «فريد فرخنده كيش»، «قائم مقام مديرعامل در امور مناطق و استان‌ها»، «امير لطفيان» سرپرست امور جشنوارها و بين‌الملل، «علي رضا كريمي صارمي» مدير آژانس عكس ايران، «آرش رصافي» معاون توليد و پشتيباني فني، «طيبه فلكيان»؛ سرپرست امور استان‌هاي انجمن سینمای جوانان ایران با حجت الاسلام و المسلمين «عبدالرضا ايزدپناه» مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم درباره زمان و نحوه برگزاری دوسالانه ملی نماز و نیایش دردی ماه سال جاری توافق شد.

در این جلسه درخصوص اهمیت برگزاری جشنواره نماز و نیایش و حمایت از تولید فیلم کوتاه و مستند با مضمون نماز و نیایش بحث و تبادل نظر شد و هر دو طرف به برگزاری  این جشنواره تاکید کردند. 

بنابراین گزارش ششمین دوسالانه ملی نماز و نیایش در در بخش‌های فیلم کوتاه، فیلمنامه و عکس برگزار خواهد شد

این جشنواره به منظور تشویق و ترغیب هنرمندان و ارتقاء سطح فرهنگ و بینش هنری در  جهت اعتلای جایگاه والای نماز و نیایش، گسترش فرهنگ نماز و نمازخوانی، تقویت مبانی فرهنگ عمومی مبتنی بر باورهای ارزش‌های دینی و به کارگیری ابزارهای هنری ارایه‌ی آفرینش‌های جذاب در حیطه‌ی موضوعات دینی و پرداختن به امر معنوی نماز و نیایش به منزله یکی از جلوه‌های بی‌بدیل روخی انسان برگزار می‌‍شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.