سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱

«آقالر»رئیس سینمای جوان شهر قزوین :

تجهیزات دفاتر انجمن سینمای جوان باید به روزتر باشد

محسن آقالر

سینماپرس: محسن آقالر در گفتگو با خبرنگار سینماپرس ضمن انتقاد از برخی کمبودها در تجهیزات و امکانات برای فیلمسازان اظهار داشت: تجهیزات فنی انجمن سینمای جوان باید به روزتر باشد.

محسن آقالر رئیس دفتر قزوین انجمن سینمای جوان در گفتگو با خبرنگار سینماپرس اظهار داشت: با وجود اینکه تعداد تجهیزات این دفتر در حد نصاب نسبتاً مناسبی است اما با توجه به اینکه همه تجهیزات به سمت دیجیتال شدن پیش می روند متأسفانه تجهیزات انجمن سینمای جوان قزوین همچنان در سطح اچ دی (HD) باقی مانده است.

وی در ادامه این بحث خاطرنشان کرد: امکانات و تجهیزات انجمن سینمای جوان باید برای فیلمسازی هنرجویان مناسب باشد. ما در برخی دفاتر خصوصی که تجربه شان بسیار کمتر از انجمن سینمای جوان است تجهیزات بسیار بیشتری می بینیم و انجمن با توجه به هدفی که دارد در زمینه سخت افزاری باید غنی تر باشد.  

رئیس دفتر قزوین انجمن سینمای جوان در ادامه تصریح کرد: دفتر انجمن سینمای جوان قزوین از اولین دفاتر انجمن است که در شهرستان ها شکل گرفت و با توجه به پتانسیل داستان نویسی و عکاسی که در این شهر است در این زمینه ها فعالیت بسیاری نیز داشته است.

وی در ادامه افزود: ما در دوره های مختلفی در خدمت انجمن بوده ایم و همچنان نیازمند زیرساخت و به روز شدن تجهیزات هستیم. انجمن سینمای جوان ایران در طول سالهایی که فعالیت داشته فیلمسازان بسیار خوبی را به سینمای ایران معرفی کرده است و در حوزه آموزش و تولید همیشه مدعی بوده است و ما سعی داشتیم با ادارات و سازمان ها تعاملات خوبی داشته باشیم.

آقالر در رابطه با حمایت انجمن سینمای قزوین از هنرجویان خاطرنشان کرد: نگاه ما اینگونه است که در تولید فیلم و عکس به هنرجویان کمک کنیم. انجمن سینمای جوان قزوین مبنا را بر این گذاشته که در تولید فیلم های کوتاه با هنرجویان همکاری داشته باشد و طی این همکاری استعدادهای درخشان را کشف کند.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.