دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰

گفتگوی ما با علی قدرتی

انتخاب بازیگر برای«قرار ملاقات»/ تلویزیون زمان بیشتری را به فیلم‌های کوتاه اختصاص دهد

علی قدرتی

سینماپرس: علی قدرتی کارگردان فیلم کوتاه در گفتگو با سینماپرس اظهار داشت: در حال ساخت فیلمی کوتاه با عنوان موقت «قرار ملاقات» هستم که نگارش فیلمنامه آن را به پایان رسانده و در مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگر آن قرار داریم.

این کارگردان در ادامه افزود: این فیلم کوتاه ۱۰ دقیقه ای با موضوع قضا و قدر نوشته شده است که با توجه به داشتن صحنه های درگیری شدید به جلوه های ویژه خاصی نیازمند هستیم که به همین دلیل مرحله پیش تولید آن به طول خواهد انجامید.

وی خاطرنشان کرد: این فیلم پنجمین تجربه کارگردانی من است و به شکلی کاملاً شخصی و مستقل ساخته می شود.

قدرتی در ادامه افزود: فیلم «تلاقی» به کارگردانی من به زودی در گروه هنر و تجربه اکران خواهد شد.

این کارگردان با اشاره به این موضوع و اظهارات امیر قادری در برنامه «هفت» در برابر «علم الهدی» مدیر گروه هنر و تجربه افزود: از نظر من اتفاقی که در گروه هنر و تجربه رخ می دهد اتفاق بسیار خوشایند و خوبی است و من اعتقاد دارم که حرف های امیر قادری در برنامه «هفت» اشتباه بود چرا که فیلم های تجربی و کوتاه در سینمای ایران جایی برای دیده شدن نداشتند و با این نمایش ها می توانند حداقل در بین سینما دوستان و سینماگران فرصتی برای دیده شدن داشته باشند.

قدرتی در ادامه تصریح کرد: برای بهتر شدن این اتفاق تلویزیون نیز باید وارد عمل شود و وقت بیشتری برای تبلیغ فیلم ها بگذارد. صدا و سیما می تواند تأثیر بسزایی در فرهنگ فیلم دیدن برای مردم داشته باشد.

این کارگردان در پایان راجع به فیلم «تلاقی» توضیح داد و افزود: این فیلم درباره برداشت انسان ها از آن چیزی که می بینند تا آن چیزی که می فهمند است و در این فیلم ما کشمکش یک نویسنده را شاهد هستیم که بین حقیقت و واقعیت، پندارها و خیالاتش قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.